-
08 Дек 2025 |
USD / BGN 1.6795
GBP / BGN 2.2411
CHF / BGN 2.0885- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето:
София 0°C 
Енергийният омбудсман на ЧЕЗ се срещна с клиенти в Кюстендил
05 Февруари 2014 | 16:46
/КРОСС/ Първият енергиен омбудсман на ЧЕЗ в България - Радослав Димитров, се срещна с клиенти на компанията в Открита приемна на 03 февруари в Кюстендил. Приемната в Кюстендил е част кампанията на Енергийния омбудсман за срещи по места.
Омбудсманът разговаря с потребители на услугите на ЧЕЗ в региона и приемаше техни сигнали и предложения. Радослав Димитров се срещна и с кмета на Община Кюстендил Петър Паунов и неговата заместничка с ресор "Инвестиционна политика и регионално развитие" инж. Росица Плачкова.
„Благодарен съм на всички, които посетиха приемната в Кюстендил. Проведените досега срещи на територията на Западна България доказаха, че прекият контакт с клиентите е от изключително значение не само за разрешаване на поставяните от тях въпроси, но и за оптимизиране на дейността на дружествата на ЧЕЗ в България за подобряване на качеството на услугите, които предоставят. Провеждането на приемни с участието на представители на държавната и местна изпълнителни власти увеличава възможностите ни за сътрудничество", каза Радослав Димитров.

Радослав Димитров е първият Енергиен омбудсман в България. Длъжността бе създадена през март 2013 г. Основната му функция е да разрешава спорове и да преразглежда решения, взети по клиентски въпроси, от някоя от компаниите на ЧЕЗ - „ЧЕЗ Електро България" АД и „ЧЕЗ Разпределение България" АД. Омбудсманът проверява всеки сигнал, независимо от предходните заключения по него. Той запазва неутралитет, както спрямо клиентите, така и спрямо дружествата от групата ЧЕЗ. Становището му е финално и не подлежи на обжалване в рамките на компаниите от групата на ЧЕЗ в България.