-
11 Дек 2025 |
USD / BGN 1.6811
GBP / BGN 2.2375
CHF / BGN 2.0905- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето:
София 0°C 
EVN България проведе втора среща на Клиентския съвет
13 Юни 2014 | 12:46
/КРОСС/ На 7 юни в Сливен се проведе втората среща на Клиентски съвет към EVN България. Бяха дискутирани дейности по темите, обсъдени на първата среща, както и нови аспекти в комуникацията и развитието на клиентското обслужване на дружеството.
Първото заседание беше организирано през ноември 2013 г. в Стара Загора.
Част от дискусията бяха новите възможности за клиентите в онлайн платформата за информация и плащане „EVN Онлайн плюс" на https://www.evn.bg/Online-Services/Login.aspx - въведените: архив от фактури за последните 13 месеца, показания и възможност за справки, заплащане възстановяване на електрозахранването след прекъсване, потвърждение на плащане по имейл, обновената брошура с визуализации и др.
Клиентски съвет е платформа за осъществяване на директен диалог на EVN България с битовите клиенти. Той се организира под мотото „Вашите идеи създават промяна" и е в подкрепа на непрекъснатия стремеж на дружеството за повишаване на клиентската удовлетвореност.
Инициативата Клиентски съвет се състои в съвместни срещи между частни клиенти на EVN България и представители на дружеството. В рамките на тези срещи клиентите имат възможност да обменят информация и идеи по различни теми, свързани с дейността на EVN България, да дават различни предложения и препоръки, които биха били полезни за усъвършенстване на предоставяните от дружеството услуги.
Срещите на Клиентски съвет се организират в различни населени места в Югоизточна България. Клиентският съвет има консултативна роля за дейността на дружествата в групата EVN България, които подлежат на стриктни регулативни норми съгласно българското законодателство.
Дружеството вярва, че съвместният активен диалог с клиентите по места ще допринесе за по-нататъшно развитие на предлаганите услуги, като в центъра на внимание се поставят клиентите и техните потребности.