• 11 Дек 2025 |
  •  USD / BGN 1.6811
  •  GBP / BGN 2.2375
  •  CHF / BGN 2.0905
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

EVN България проведе втора среща на Клиентския съвет

EVN България проведе втора среща на Клиентския съвет

/КРОСС/ На 7 юни в Сливен се проведе втората среща на Клиентски съвет към EVN България. Бяха дискутирани дейности по темите, обсъдени на първата среща, както и нови аспекти в комуникацията и развитието на клиентското обслужване на дружеството. 

Първото заседание беше организирано през ноември 2013 г. в Стара Загора.

Част от дискусията бяха новите възможности за клиентите в онлайн платформата за информация и плащане „EVN Онлайн плюс" на https://www.evn.bg/Online-Services/Login.aspx - въведените: архив от фактури за последните 13 месеца, показания и възможност за справки, заплащане възстановяване на електрозахранването след прекъсване, потвърждение на плащане по имейл, обновената брошура с визуализации и др.

Клиентски съвет е платформа за осъществяване на директен диалог на EVN България с битовите клиенти. Той се организира под мотото „Вашите идеи създават промяна" и е в подкрепа на непрекъснатия стремеж на дружеството за повишаване на клиентската удовлетвореност.

Инициативата Клиентски съвет се състои в съвместни срещи между частни клиенти на EVN България и представители на дружеството. В рамките на тези срещи клиентите имат възможност да обменят информация и идеи по различни теми, свързани с дейността на EVN България, да дават различни предложения и препоръки, които биха били полезни за усъвършенстване на предоставяните от дружеството услуги.

Срещите на Клиентски съвет се организират в различни населени места в Югоизточна България. Клиентският съвет има консултативна роля за дейността на дружествата в групата EVN България, които подлежат на стриктни регулативни норми съгласно българското законодателство.

Дружеството вярва, че съвместният активен диалог с клиентите по места ще допринесе за по-нататъшно развитие на предлаганите услуги, като в центъра на внимание се поставят клиентите и техните потребности.

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2025 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.