• 28 Март 2024 |
  •  USD / BGN 1.8083
  •  GBP / BGN 2.2804
  •  CHF / BGN 1.9935
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 16°C

Новото Renault CAPTUR/видео/

Новото Renault CAPTUR/видео/

/КРОСС/ През последните години SUV автомобилите са най-предпочитаните модели на европейския пазар. За да онагледим този факт е достатъчно да се посочи това, че през 2015 година те са формирали малко под 22% от пазарния микс, а през септември тази година държат почти 40% от пазара на Европа. Най-близка конкуренция, SUV колите имат от страна на субкомпактните с пазарно участие от 18.9% и компактните със 17.3%.

През 2013 година, Renault представи един изключително симпатичен малък SUV, който през следващите години се превърна в едно от най-успешните пазарни начинания на френската марка. За това как Groupe Renault успя да предусети пазарната тенденция и да остави сериозна тема за размисъл на конкурентите си за следващите години може да се съди и по това, че в годината на лансирането си моделът има само един конкурент. Седем години и повече от 1 500 000 реализирани екземпляра по-късно, Captur има над 20 директни конкурента.

За популярността на Renault CAPTUR може да се съди и по непрекъснато увеличаващите му се през години продажби. През първата и непълна година на пазара, реализираните му представители са малко над 93 000, а през 2014-а, която е и първата му пълна календарна с пазарно присъстие, резултатът е 178 492 единици. Границата от 200 000 реализирани единици за една година паза през 2016-а, а тази от 300 000 през миналата, с общ резултат от 310 658 екземпляра. Към средата на 2019-а, CAPTUR добавя 166 586 единици към общия актив на Renault, което е почти сигурна стъпка към постигането на осмата му поредна година на върха в сегмента.

С лансирането на изцяло новото поколение на CAPTUR през тази година, Renault бетонира бъдещето на модела, като го направи по-добър във всяко едно отношение, обезпечавайки го и с двигателна гама, готова да посрещне настоящите и бъдещите изисквания както на държавните, така и на потребителските изисквания и очаквания.
Новото поколение на Renault CAPTUR стъпва на пазара с изцяло трансформиран екстериор, който придава на модела значително по-стилна и динамична визия, ново интериорно изпълнение с още по-добра функционалност, нови решения за свързаност и безопасност, както и нови и подобрени възможности за персонализация. Въпреки сериозните промени в стилистиката и впечатляващият брой нововъведения и иновации, новият CAPTUR носи в себе си позната от предшественика си нотка.

Новият Renault CAPTUR обещава още по-голям комфорт и ергономия, като от френската марка са обърнали сериозно внимание върху седалки, които са с изцяло нов дизайн и конструкция, и с 15 мм по-дълга долна част. Пътниците на задните седалки получават 17 мм по-голяма пространство за краката си и 40 мм допълнително пространство в торса. Във вътрешността на колата са оформени ниши и отделения за по-малки предмети с вместимост от 27 литра, а самото товарно отделение на модела достига лидерските за сегмента 536 литра и е с внушителните 81 литра по-голямо в сравнение с това на предшественика му.

Функционалност, която е пренесена в новия CAPTUR от неговия предшественик е модулният заден ред седалки, който е регулируем на до 16 см в надлъжно на колата направление. По този начин може да бъде постигнат допълнителен комфорт за пътниците на втория ред или допълнителен товарен обем. Облегалките на задните седалки са делими в отношение 1/3 на 2/3 и могат да бъдат сгънати до почти хоризонтално положение.

Осезаемо впечатление в интериора на новия CAPTUR прави и подобрената вибро- и шумоизолация, която е реализирана и благодарение на допълнителните предимства, които предлага модулната CMF-B платформа, на която е разработена колата. От Renault споделят, че допълнителна щумоизолация е поставена в пода на колата и в двигателното отделение, вратите са получили двойно уплътнение, а предното стъкло има специален филм.

Една от най-приятните изненади в интериора на новия CAPTUR е свързана с впечатляващите възможности за персонализация. От френската марка са предвидили 18 възможни комбинации, които могат да бъдат акцентирани и с помощта на система за индиректно осветление с 8 цвята.

Силни дизайн акценти във вътрешността CAPTUR са и неговата "летяща конзола", изцяло нов превключвател за роботизираната EDC предавателна кутия, вертикалният 9.3-инчов екран, част от Smart Cockpit бордовата система, изцяло дигиталният контролен панел, както и модерните и иновативни материали използвани по повърхностите.

По отношение на технологичното си обезпечаване, новият CAPTUR ще изпълни изключително важна за марката като цяло роля- през следващата година, той ще стане първата кола на Renault, която ще се предлага в зареждаема (plug-in) хибридна версия. Хибридната задвижваща система ще се нарича E-TECH Plug-in и специално за тази модификация от компанията са разработили уникална трансмисия, адаптирана към хибридните изисквания, заедно с технология за енергийно управление, взета директно от Формула 1. Благодарение на интегрираната си батерия с капацитет от 9.8 kWh, хибридната версия на CAPTUR ще предложи възможност за движение в изцяло електрически режим, като автономността в градска среда се очаква да бъде около 65 километра. В комбиниран режим на експлоатация, в това число и движение със скорост от до 135 км/ч, свободният пробег се очаква да бъде до 45 километра.

В портфолиото си класически задвижващи агрегати за CAPTUR, от Renault залагат на високотехнологична и доказала се на пазара гама, в това число бензинови версии с мощности от 100 до 155 конски сили и дизелови от 95 до 115 конски сили, както и LPG модификация. В зависимост от модификацията и предпочитанията, компактният SUV ще се предлага с 5- и 6-степенна ръчна или EDC роботизирана предавателна кутия.

Новият CAPTUR идва и с впечатляващ набор системи за повишаване на активната безопасност и комфорта, като акцент тук е системата Highway and Traffic Jam Companion, която се явява елемент от технологиите за автономно управление от Ниво 2. Тя се явява комбинация на адаптивния круз контрол и системата за позициониране на автомобила в средата на пътното платно, работи при скорост на движение от до 160 км/ч и е в състояние да контролира скоростта на движение в зависимост от трафика, в това число и до пълно спиране.

В оборудването на новото Renault CAPTUR могат да бъдат открити също така активен спирачен асистент с функция за разпознаване на пешеходци и велосипедисти, система за известяване за превозно средство в сляпата точка на погледа на водача, разпознаване на пътни знаци, паркинг асистент с видео-наблюдение около цялото превозно средство и други.

Серизно удобство, комфорт и функционалност при новия CAPTUR внася и интегрираната бордова система Renault EASY LINK, която в зависимост от предпочитанията и нивото на оборудване на автомобила е налична в три версии- две със 7-инчов екран (с и без вградена навигация) и 9.3-инчов вертикален екран (пълна функционалност). Сериозен плюс тук също така е и въвеждането на адаптивната система Renault MULTI-SENSE с нейните три основни режима на работа- Eco, Sport и MySense, който дава възможност за персонализация на поведението на двигателя, управлението, индиректното осветление на интериора и интерфейса на инструменталното табло.

Дигитализацията на новото Renault CAPTUR e позволила на екипа на марката да се възползват от базата и да пренесат изживяването от притежаването на колата на ново ниво. Основен фактор тук е системата за свързаност MY Renault и съответното приложение за мобилен телефон, през който може да бъде следена основна за превозното средство информация, да се планира и задава маршрут за последващо пътуване, локализация, дистанционна работа със светлините и клаксона и други.

&feature=emb_title

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.