• 19 Май 2024 |
  •  USD / BGN 1.8036
  •  GBP / BGN 2.2826
  •  CHF / BGN 1.9846
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 14°C

Mastercard и Оксфордския университет внедряват заедно мобилни биометрични данни

Mastercard и Оксфордския университет внедряват заедно мобилни биометрични данни

/КРОСС/ Мнозинството от потребители - 93%, предпочитат биометричните данни пред ПИН кодовете за удостоверяване на плащания или други финансови услуги. Този резултат не е изненадващ, тъй като използването на биометрични данни (пръстов отпечатък или сканиране на ириса) е по-сигурно и елиминира неудобството да трябва да помниш ПИН код. Въпреки това, докато 92% от професионалистите в сферата на банкирането искат да приобщят биометричната технология, внедряването им към момента е непоследователно и само 36% от съответните мениджъри смятат, че имат подходящия опит за предоставяне на услугата.

За да адресират това предизвикателство, Mastercard и департаментът по компютърни науки в Оксфордския университет обединиха усилията си в изследването на тази бързо развиваща се технология и разработиха насоки в помощ на банките да разберат и успешно да вдъхнат живот на мобилните биометрични данни. Изчерпателният доклад „Пет фактора за мобилните биометрични данни при финансовите услуги" вече е достъпен тук.

„Ефективните мобилни биометрични данни стават част от по-широкия опит на финансовите услуги, насочени към потребителите, които дават възможността за незабавен достъп до финансовата им информация или за разплащане. Те насочват тенденцията към бъдеще без пароли, където дигиталната идентичност е изцяло свързана с това кой си, а не какво помниш", коментира Аджай Бала, президент Бизнес решения за сигурност в Mastercard.

Mastercard е двигател за разпространението на биометричната технология при разплащанията с цел подобряването както на потребителското преживяване, така и на сигурността. Mastercard Identity Check Mobile, сега достъпен в страни по целия свят, драстично ускорява дигиталното преживяване при разплащане, като същевременно подобрява сигурността. Картодържателите удостоверяват самоличността си, използвайки скенер за пръстови отпечатъци на смартфона си или чрез технология за разпознаване на лице със „селфи".

Предвид, че глобалните продажби на смартфони се очаква да достигнат ниво от 400 милиарда долара до следващата година, навсякъде хората ще имат достъп до този инструмент, който прави мобилните биометрични данни възможни. Чрез инициативи като сътрудничеството с Оксфордския университет Mastercard повежда всеобхватното и отговорно внедряване на мобилните биометрични решения във финансовите услуги.

„Тази рамка е от основно значение за ускоряване развитието на мобилните биометрични данни за потребителите и индустрията, а сътрудничеството е ключово. Можем да постигнем това само, ако индустрията, академичните среди, правителствата и търговците на технологии разберат и допринесат за еволюцията на „Пет фактора за мобилните биометрични данни"," допълни Бала.

Резюме на проучването на Opus съдържа разбивка на ключовите въпроси, които компаниите трябва да адресират, за да навигират успешно своя бизнес в посоката на биометричните данни и да бъдат сигурни, че предприемат правилните стъпки.

За повече информация за сигурността в Mastercard, моля посетете https://globalrisk.mastercard.com/

 

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.