• 25 Март 2019 |
  •  USD / BGN 1.7305
  •  GBP / BGN 2.2771
  •  CHF / BGN 1.7396
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София -2°C

Евроспорт показа логото си за Олимпийските игри в Токио през 2020 г.

Евроспорт показа логото си за Олимпийските игри в Токио през 2020 г.

/КРОСС/ За да отбележи 500 дни до момента, в който огънят ще бъде запален на Олимпийския стадион в Токио, днес Евроспорт показа логото, което ще краси платформите на медията по време на Игрите в японската столица.
В стремежа си да създаде уникално и нестандартно лого, което същевременно да покаже красотата на японската култура, екипът на Евроспорт почерпи вдъхновение от манга - световноизвестният японски комиксов стил, подходящ както за деца, така и за възрастни.
Олимпийското лого на Евроспорт обединява традиционното лого на медията, логото на Олимпийските игри и надпис „Токио 2020", издържан в манга стил, като по този начин се прокарва мост между източната и западната култура.
Джей Би Перет, президент и изпълнителен директор на Discovery International, сподели „Нашето олимпийско пътуване започна в Пьонгчанг през 2018 г. За нас беше огромна чест да излъчваме най-големия спортен форум на планетата и да направим съпричастни към него феновете на спорта в цяла Европа. Използвахме множество иновативни технологии, както и най-различни типове съдържание за поддържането на зрителския интерес на всичките ни платформи за да направим тези Игри най-дигиталните до момента, като по този начин достигнахме рекорден рейтинг за отразяване на Олимпийски игри"
„За Токио сме си поставили още по-високи цели. Много сме отдадени на идеята да осъществим отразяване в невиждан досега мащаб. Ще бъдем по-големи и по-смели, ще привлечем вниманието на повече зрители и ще покажем всяка минута, всяка дисциплина и всеки спортист

на Игрите. Евроспорт отразява 70% от дисциплините по време на летните Олимпийски игри, така че разполагаме с опитни и компетентни експерти, които знаят как да пленят интереса на зрителите чрез уникалния начин, по който им представят спортните форуми от такъв ранг. Дигиталното студио „Eurosport Cube", което направи своя дебют в Пьонгчанг, се превърна в огромен хит и в Токио то ще се завърне, като отново ще използваме най-модерните технологии, за да предоставим на зрителите съдържание от най-висока класа" каза още Перет.
Джордж Айвазоглу, вицепрезидент на маркетинговия отдел на Евроспорт, добави „За Олпимпийските игри в Токио през 2020 г. искахме да създадем лого, което да бъде уникален и разпознаваем символ, съчетаващ в себе си логото на Евроспорт и елементи от неподражаемата японска култура. Чрез този дизайнерски подход успяхме да създадем визуална идентичност, за която сме уверени, че ще отрази динамиката и вълнението на игрите и също така ще привлече вниманието на по-младите спортни фенове на Стария континент"
Летните Олимпийски игри в Токио ще се проведат от 24 юли до 9 август 2020 г., като това ще бъде второто домакинство на японската столица на грандиозния спортен форум.

 

 

реклама
ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • реклама
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2019 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.

int(1)