• 28 Апр 2024 |
  •  USD / BGN 1.8255
  •  GBP / BGN 2.2837
  •  CHF / BGN 2.0000
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 14°C

Все повече потребители си вземат "почивка" от Facebook

Все повече потребители си вземат "почивка" от Facebook

/КРОСС/ Все повече потребители започват да намаляват осезаемо и съзнателно времето, което прекарват в социалната мрежа. Проучване на Pew Research Center посочва, че 42% от американските потребители са си взели почивка от сайта през последната година, а 74% са предприели някакви мерки за намаляване на времето, което прекарват в него.
Общо 54% са ограничили настройките за достъп до профилите им, а 26% дори са изтрили мобилното приложение на Facebook от телефона си. Проучването е направено в края на май и началото на юни т.г. Неговата цел е да провери настроенията на потребителите след поредицата от скандали около компанията и личните данни.
Намаляването на интереса на потребителите към Facebook обаче не е свързано чак толкова със скандалите. Социалната мрежа затвърждава и ускорява тенденцията, че не може да задържи интереса на по-младите потребители. Средно 44% от потребителите на възраст между 18 г. и 29 г. са изтрили мобилното приложение, което е над двойно и тройно повече спрямо следващите възрастови групи.

Към неспособността на Facebook да задържи интереса се прибавят и скандалите. Те може да нямат основна роля, но са капката, която прелива чашата и мотивира потребителите да се откажат от социалната мрежа или най-малкото да ограничат значително нейната употреба.

Facebook се опитва да контрира тази тенденция с активно участие в дебатите за защита на личните данни и борбата срещу фалшивите новини. В повечето случаи обаче това води до още публични критики към компанията, както се случи по-рано тази седмица по време на изслушването на оперативния ѝ директор Шерил Сандбърг в американския Конгрес.
Освен това Facebook разчита и на нови функции и услуги. Компанията работи по услуга за онлайн запознанства, която ще е хем част от Facebook, хем отделна от личния профил. Освен това залага повече и на онлайн видеото и се стреми да бъде по-голям конкурент на YouTube. За сега обаче тези функции и услуги се реализират твърде бавно, за да могат да имат някаква роля в задържането на интереса на потребителите.

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.