- 28 Апр 2024 |
- USD / BGN 1.8255
- GBP / BGN 2.2837
- CHF / BGN 2.0000
- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето: София 9°C
Как да позиционираме бизнеса си на първа страница в Google
28 Май 2015 | 09:19
/КРОСС/ Когато имаш бизнес, който оперира в интернет или поне е представен там, нормално е да искаш възможно най-много посетители да го разгледат. Колкото повече посетители, толкова повече вероятност за увеличаване на приходите ви. Най-качествените посетители идват именно от търсачката на Google. Те вписват конкретна заявка, която е свързана с нещо точно определено, в доста случаи и с покупката му. Ето за това е наложително да сме на 1-ва страница в Google за избрани ключови думи. Как обаче да се издигнем в търсачката?
Ще ви предложим няколко съвета, които вие може да използвате, за да подобрите вашето класиране.
1. Социалните сигнали!
Социалните сигнали се появяват след всеки like, share, pin, retweet и прочие. Това ще рече, че ако вие споделите нещо във вашите социални профили и то взаимодейства добре с потребителите, социалните сигнали ще са много. Google използва тези сигнали, за да разбере дали една страница е харесвана от хората, съответно ще я класира на по-горна позиция. Колкото повече сигнали, толкова по-добре. Съветваме ви да си отворите социални профили в главните мрежи за България - Facebook, Google+ и Twitter, разбира се YouTube. По желание или, ако на сайта ви има съдържание на английски, може да изберете Pinterest и Tumblr. Важно е да споделяте вирусно съдържание, за което сега ще поговорим.
2. Вирусно съдържание. Определението вирусно, произлиза от думата "viral". Този термин описва съдържание, което обикаля интернет пространството като вирус - много масово. Това може да е видео натрупало няколко десетки хиляди гледания за няколко часа; статия, която е събрала много социални сигнали и всичко в този ред на мисли. Създавайки такова съдържание вие не само ще привлечете много посещения, но и много потенциални клиенти.
Вирусното съдържание трябва да разполага с добро заглавие, защото именно то привлича хората. Трябва да им покажете, че ще видят нещо уникално или пък, че ще получат решението на някой наболял проблем. Важно е и каква снимка ще се покаже със заглавието. Постарайте се тя да е релевантна към съдържанието и да е красиво надписана. От там нататък ви трябва единствено хубаво съдържание, което не всеки може да създава. При желание може да се възползвате услугите на PageRules.com за създаване на съдържание и изработване на стратегии за контент маркетин. Както казват SEO оптимизаторите на запад: Content is the new king!
3. Покажете на света вашата марка! Не е важно просто да имате сайт, а той да представлява конкретно вашата марка. Ако вие изградите силно име, това значи повече авторитет пред Google, а той обожава авторитетни сайтове. Както казахме, наблегнете на социалните сигнали. Освен това, може да използвате сайтовете за въпроси и отговори, където да контактувате директно с потенциални купувачи. Форумите също са идеален начин да се представите. Запомнете обаче, че трябва да внимавате с линковете. Не ги разпращайте навсякъде. Това ще има обратен ефект.
Контактувайте с хората и споменавайте за марката си само, когато е нужно. Всички знаем, че SPAM-ът е нещо неприятно за хората. Google и собствениците на форуми също не го долюбват.
4. Водете свой блог за бизнеса! Google обича сайтове, чието съдържание се обновява постоянно. Той няма потребност от статичен сайт-визитка, в който има само няколко изречения и данни за контакт. Направете си блог и публикувайте статии често, обяснете на хората защо трябва да ви изберат, как се случват нещата. Освен доверието на Google, вие може да се сдобиете с допълнителен трафик от Google. Това ще стане по различни фрази, по които Google може да ви класира. Това са така наречените long tail keywords или по-просто казано са по-дълги низове от думи, при които конкуренцията често е по-малка.
Ако има нещо неясно за вас в тази статия или просто имате нужда от консултация, хората от Page Rules са винаги насреща.
Платена публикация