• 08 Май 2024 |
  •  USD / BGN 1.8167
  •  GBP / BGN 2.2794
  •  CHF / BGN 2.0019
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 13°C

Huawei стартира социална кампания за отношенията между потребителите и техните смартфони

Huawei стартира социална кампания за отношенията между потребителите и техните смартфони

/КРОСС/ Лидерът в мобилните комуникации и производител на смартфони Huawei, стартира нова социална кампания под името #AddictedToYou. Основната й цел е да насочи вниманието ни към изграждането на здрави и позитивни връзки с важните за нас хора, и към ролята на смартфона в сложния свят на днешните комуникации. #AddictedToYou се организира по повод Свети Валентин в цяла Централна и Източна Европа, както и в Скандинавския регион.

За да отвори конструктивна дискусия, Huawei започна с проучване в 12 държави от региона на кампанията, сред които е и България. Целта на проучването е да разбере как хората използват смартфоните си, когато изразяват чувствата си, както и какво по време и важност място в живота им заема това устройство.

Направихме това проучване, за да разберем каква е връзката на хората с техните смартфони и как точно ги използват в общуването с техните приятели и близки" - споделя Емилия Кирилова, ПР мениджър на Huawei за България и Македония. „Резултатите ни помогнаха да вникнем по-дълбоко в ежедневната връзка на хората с техния смартфон, да видим навиците на българите в перспективата на подобни и различни от нашия пазари, и да разберем какво е важно за хората, когато използват нашите продукти. Целта ни е да провокираме хората да се замислят кои от тези навици им пречат и кои им помагат в изграждането на здравословни връзки. Смартфонът е мощно устройство, а колкото по-мощно е едно устройство, токова по-важна става културата и хигиената на използването му ".

Проучването, което в свободен превод на български може да се нарече „Разумни взаимоотношения" (в оригинал  "Smart(phones) Relationships"), е проведено от агенцията IPSOS в 12 държави (Австрия, България, Хърватка, Чехия, Дания, Гърция, Унгария, Полша, Румъния, Сърбия, Словения и Турция). То очаквано и недвусмислено показва, че мобилните устройства са важен елемент на съвременния живот. Но докато голям брой от отговорилите казват, че носят телефоните си навсякъде, включително в спалнята и тоалетната, мнозинството се съгласява, че близките ни хора са много по-важни от технологиите. Това послание заляга и в основата на кампанията на Huawei, която признава значението на смартфоните в ежедневието ни и в същото време вдъхновява потребителите да прекарват време заедно, предизвиквайки разговор за това как използваме телефоните си. Тази кампания е логично продължение на коледната кампания #BePresent на Huawei от 2016 г., която насърчаваше хората да оставят телефоните настрана и да бъдат с приятелите и семействата си в празничния период.

Новата кампания включва и видео, достъпно на адрес https://www.youtube.com/watch?v=QbTavyewCQw. То проследява откъс от историята на момиче, което е съсредоточено върху смартфона си. Следва я през целия й ден, докато се натъква на всякакви ситуации, породени от интензивното й използване на телефона, до развръзката, в която осъзнаваме колко й липсва любимият човек.

Паралелно със старта на кампанията, посветена на разумните комуникации, на нашия пазар ще се появи моделът Huawei P Smart, с новия EMUI 8.0 интерфейс, FullView дисплей, ексклузивен Face Beauty алгоритъм, снимане чрез жестове и много други атрактивни функции на разумна цена.

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.