• 08 Май 2024 |
  •  USD / BGN 1.8167
  •  GBP / BGN 2.2794
  •  CHF / BGN 2.0019
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 16°C

Huawei и Техномаркет откриха първата в България демо зона на компанията, демонстрираща цялата екосистема от нейни продукти

Huawei и Техномаркет откриха първата в България демо зона на компанията, демонстрираща цялата екосистема от нейни продукти

/КРОСС/ Днес в най-големия технологичен хипермаркет в страната - Техномаркет Mакс на бул. „Цариградско шосе" 92, официално бе открита новата демо зона на Huawei, която представя непрекъснато растящото портфолио на марката в различни сценарии на използването му. Това е първата по рода си локация, където крайните клиенти могат да видят и изпробват на едно място смартфони, таблети, смарт часовници, смарт кантари, смарт аудио продукти, както носими, така и за дома, Wi-Fi продукти от различен мащаб, както и да намерят богато разнообразие от оригинални аксесоари за тях.

Цветозар Атанасов, търговски директор на Техномаркет, сподели: „Целта ни винаги е била да бъдем фокусна точка, one-stop-shop, на всичко, базирано на технологии, което един човек би ползвал в живота си. С времето тези технологии ставаха все по-интелигентни, все по-мобилни, и най-вече все по-свързани. Бъдещето е в свързания свят, базиран на интелигентни технологии, затова и ни хареса посоката, която Huawei наричат Seamless AI Life, и се вдъхновихме да й дадем физическо изражение в нашия магазин. Смятаме, че той е най-естественото място, където потребителите могат да видят как интелигентните технологии могат да подобрят техния лайфстайл."
„Демо зоната на Huawei в Техномаркет Mакс е перфектното място да пазаруваш удобно, информирано и с добра емоция. Но идеята ни надхвърля самото пазаруване. В тази зона ще излагаме и продукти, които все още не са навлезли на нашия пазар, тук феновете ни ще имат пряк достъп до стратегията ни за развитие", допълни Владимир Ангелов, мениджър аудио продукти в Huawei.

Миглена Кирякова, Ритейл директор на Huawei за България и Македония, представи примерни сценарии на използване на екосистема от продукти, един от най-атрактивните от които е в посока грижата за физическата ни форма. Тя описа как работят в комбинация уникалните функции, които предлагат Watch GT 2, Huawei Body Fat Scale, и новите FreeBuds 3, свързани помежду и със смартфона с приложенията Huawei Health и AI Life.

Тя наблегна още на ролята на ритейла като крайната и решаващата фаза при покупката, и на важността тази покупка да се усеща не само изгодна и полезна, а и като изпълнено с вдъхновение и приятни емоции преживяване.Откриването на демо зоната в Техномаркет Mакс е само първата за годината крачка от предстоящите анонси на нови типове продукти на Huawei на българския пазар през 2020 година.

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.