-
05 Дек 2025 |
USD / BGN 1.6795
GBP / BGN 2.2411
CHF / BGN 2.0885- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето:
София 0°C 
Ален Попович: Прекалено големият шум намалява ефективността на рекламата
29 Септември 2011 | 13:11
София /КРОСС/ Голяма част от компаниите не искат да си направят профили в социални мрежи, защото имат нерешени проблеми и не знаят как да ги управляват. А реално вече не стои въпросът дали да се използват социалните мрежи, или не. Това, че теб те няма в социалните мрежи, не значи, че някой друг вече не говори там за теб, а ти дори не знаеш за това. Това заяви Ален Попович, един от основателите на фирмата Social Me, която се занимава с изготвяне и осъществяване на стратегии за ефективно присъствие в социалните мрежи, както и изграждане и поддържане на корпоративни блогове. По думите му Facebook не е революция. Щеше да се случи рано или късно. Хората цял живот имат социални кръгове в различни пространства, допълни той. Попович подчерта, че въпреки всичко има много мъртви души във Facebook. Не говорим за фалшиви профили, а за неактивни потребители. Т.е. активни профили, които в един момент стават мъртви души за бранда. Той обясни, че практиките на една грешна кампания са когато гледаме само какъв е броят на потребителите. Подходът при
социалните медии е нашите новини да привличат активните почитатели, каза още той и призова да се помисли какво искат потребителите, а не просто да си направим една страничка.
Ален Попович поясни, че колкото по-малко заявки има за реклама, толкова по-ниска е цената й. Но тя постоянно се променя и трябва да се следи. Практиката ни показва, че 80% от компаниите не си следят кампаниите. За никого не е тайна - повечето компании казват: „Вчера си направих профил, пускаме си сега новините...”. А прекалено големият шум намалява ефективността на рекламата, категоричен бе Попович.