- 20 Май 2024 |
- USD / BGN 1.8036
- GBP / BGN 2.2826
- CHF / BGN 1.9846
- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето: София 13°C
"Алкохолът е лош шофьор"
30 Септември 2011 | 11:04
Бургас /КРОСС/ Кампанията „Алкохолът е лош шофьор" е част от дългосрочната корпоративна политика на „Каменица" АД.
Тя акцентира върху един от най-актуалните и чувствителни проблеми, свързани с пътната безопасност - отговорната консумация на алкохол сред водачите и отговорното им поведение на пътя.
Кампанията стартира, провокирана от големия брой ПТП в следствие консумацията на алкохол. Тя е и логично продължение на подписаната от „Каменица" АД през 2007 г. Европейска харта за пътна безопасност.
Дружеството е и първата и единствената до момента българска пивоварна компания, приела принципите на документа в своята вътрешнокорпоративна политика. През 2008 г. първото издание на „Алкохолът е лош шофьор" е оценено като най-добрата кампания за пътна безопасност в страната от тогава действащия Комисар по транспорта на ЕС Марио Таяни.
"Каменица" АД и до момента остава единственият производител на българска марка безалкохолна бира. От ноември тази година върху кена на Каменица безалкохолна ще бъдат изписани посланията на кампанията и призива за отговорно шофиране на пътя.
По този начин "Каменица" АД ще стане една от първите компании, която ефективно ще обвърже свой продукт с корпоративната си социална отговорност.