• 24 Май 2024 |
  •  USD / BGN 1.8019
  •  GBP / BGN 2.2963
  •  CHF / BGN 1.9742
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 18°C

Надежда Нейнски: Цената на икономическата криза се заплаща в най-голяма степен от безработните

Катовице, Полша /КРОСС/ Опростяване на подзаконовите и административни процедури, предоставяне на по-добър достъп до финансиране и подпомaгане достъпа до международните пазари- така президентът на СМСП към ЕНП и член на ЕП Надежда Нейнски формулира основните цели, които трябва да се преследват за подпомагане на европейските малки и средни предприятия. Нейнски представи своите идеи по време на Европейския конгрес на малките и средни предприятия в Катовице, Полша, който се провежда под патронажа на полския президент Бронислав Коморовски и полското председателство на Съвета на ЕС.
Според нея  цената на икономическата криза се заплаща в най-голяма степен от безработните, защото безработицата създава непропорционално по-големи социални и икономически разходи. Затова „трябва да насърчаваме повече иновации и повече предприемачество, защото това означава и повече работни места", аргументира се Нейнски. Според нея нивото на предприемачество и иновации е пряко свързано с това колко успешно може да се намали структурната безработица. „Освен това, МСП имат гъвкави структури и могат по-лесно да запазват и създават работни места, а и да обучават и да повишават квалификацията на своите работници независимо от и дори въпреки скоростта на глобализацията и въвеждането на нови технологии", отбеляза в своето изказване пред авторитетния форум Нейнски.
Тя говори и за достъпа до международните пазари като не напълно проучена, но уникална възможност с осезаеми ползи за малкия и среден бизнес. „Най-очевидният път за достъп на малките и средни предприятия до международните пазари е чрез Интернет. Той е евтин, леснодостъпен и бърз. Въпреки това, се оказва, че използването му е технологическо предизвикателство за европейските малки и средни предприятия. Ще ви дам пример - според изследвания от страна на Комисията, 65% от всички МСП, имат свой собствен уебсайт, 28% от тях могат да получават поръчки онлайн, а само 14% от интернет-страниците им позволяват завършване на цялата сделка онлайн", каза Нейнски. Тя препоръча да се насърчават местните, регионални и международни мрежи от контакти, които помагат на малките и средни предприятия да участват в съвместни дейности с чуждестранни партньори.

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.