• 05 Дек 2025 |
  •  USD / BGN 1.6765
  •  GBP / BGN 2.2365
  •  CHF / BGN 2.0940
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Конкурсът „Идея за бизнес" на „Еврофутбол" влиза в университетите

Конкурсът „Идея за бизнес" на  „Еврофутбол" влиза в университетите

София /КРОСС/ Конкурсът „Идея за бизнес", който българския букмейкър „Еврофутбол" обяви в средата на ноември, навлиза в няколко родни университета. Целта е да се отправи предизвикателство към младите и образовани хора да планират и развият свой собствен бизнес. В някои висши учебни заведения студентите ще могат да разработят свой проект за привличане и задържане на клиенти в букмейкърски пункт, както и да направят свой бизнес план. „Еврофутбол" ще участва в оценяването на разработките, като не е изключено авторите на добри идеи да бъдат поканени да сътрудничат на букмейкърската къща в развитието на нейната маркетингова дейност. 

За популяризирането на конкурса сред младите хора се водят преговори с най-големите висши учебни заведения у нас, както и с различни търговски сдружения, студентски съвети и младежки организации.
Конкурсът „Идея за бизнес" на „Еврофутбол" ще финансира един кандидат с проект за нов букмейкърски пункт с 20 000 лева. В конкурса може да участва всеки желаещ - физическо лице и фирма. Той ще продължи до 31.01.2012 г. За целта е необходимо да се кандидатства за откриване на пункт в „Еврофутбол", след което да се подаде молба за финансирането.
Основното предизвикателство пред кандидатите е разработването на конкретни идеи за работа с клиенти. „Еврофутбол" се интересува как те смятат да привлекат и/или да задържат играчи в пункта. Очакват се детайлни проекти за активни мероприятия - реклама на пункта, игри, томболи, промоции и други, лични контакти, дългосрочни стратегии, и други подобни мерки.
Другата задача пред кандидатите е да направят проекти как ще изглежда бъдещия букмейкърски пункт. Съществен момент в конкурса е пълната свобода по отношение предложенията за дизайн, т. е. те не е необходимо да са съобразени със сегашния вид на букмейкърските пунктове, дори напротив. Ще се търсят иновативни решения, като не е нужно да се прави голям дизайнерски проект - достатъчно е те да са скицирани. Решението, как да бъде представен дизайна, е оставено изцяло на преценката на кандидатите.
Третото изискване е да се представи финансова прогноза за период от 3 до 5 години.

Като частна организация „Еврофутбол" ще избере тази идея, която има най-голям бизнес потенциал според вижданията на компанията. Ще спечели най-добрия проект, който по най-убедителен начин покаже визията си за развитие на нов букмейкърски пункт. Решението за победителя ще стане ясно в средата на февруари 2012 г.

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2025 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.