• 18 Май 2024 |
  •  USD / BGN 1.8036
  •  GBP / BGN 2.2826
  •  CHF / BGN 1.9846
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 24°C

Любо Киров и JEREMY? влизат „В час по интелектуална собственост“

Любо Киров и JEREMY? влизат „В час по интелектуална собственост“

/КРОСС/ Момчетата от най-обичаната банда в съвременния бг рок – JEREMY?, и поп идолът Любо Киров ще бъдат посланици на образoвателния проект „В час по интелектуална собственост“.  В началния си етап кампанията на Българска асоциация на музикалните продуценти (БАМП) ще обхване училищата по изкуствата към Министерство на културата в София. 

Първата си среща с бъдещите творци на България Jeremy? ще направят Музикалното училище на 5 март, ана 26 март Любо Киров ще сподели защо е важно да сме в час с правата си  пред възпитаниците на Училището по изящни изкуства.  

В същността си Часът по интелектуална собственост ще бъде комбинация от забавно информационно видео и образователна дискусия с любими артисти. Модератор на срещите ще бъде Станислава Армутлиева, която освен успешен музикален продуцент е и председател на Управителния съвет на БАМП.

В разговора с учениците  Любо Киров, фронтменът на JEREMY? Ерсин Мустафов и китаристът на бандата Ташо Колев ще споделят както лични истории около създаването на най-големите си хитове, така и позицията си за защитата на авторското и сродните му права.

Основната цел на „В час по интелектуална собственост“ е да събуди любопитство към  нова култура на потребление на творчески продукти сред младите хора.  Защо е важно да гледаме на изкуството като на достойна професия, а не като на хоби? Колко време и средства се инвестират в една идея, за да може тя да се развие до песен със самостоятелен живот в медиите? Кое е по-скъпо - билет за кино, или достъп до цялата музика на света с платен месечен абонамент за Spotify? Това са само част от въпросите, чиито отговори ще дадат участниците в кампанията.

 „Българите растат със схващането, че правото на твореца да се разпорежда със своето произведение и да печели от него е каприз. И това отношение е на всяко едно ниво - в семейството, в училището, в бизнеса, в държавните органи, в политиката.“, споделя изпълнителния директор на БАМП Ина Килева. 

„Вярваме, че промяната в ценностната система на обществотое процес, който минава през образованието. Решихме да дадем своя малък принос в този процес като работим с  училищата по изкуствата. Благодарим за безрезервната  подкрепа  на Министерство на културатаи на ПРОФОН, дружеството партньор в проекта.“, добавя Килева.   

Във вторият си етап кампанията „В час по интелектуална собственост“  ще обхване още три училища по изкуствата на територията на София и музикалните училища в страната, а дългосрочната визия на БАМП е комуникация с МОН и развитие на проекта към  учениците от цялата образователна система.

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.