• 26 Апр 2024 |
  •  USD / BGN 1.8255
  •  GBP / BGN 2.2837
  •  CHF / BGN 2.0000
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 13°C

Статистики за Google+, Facebook, Twitter, Linkedin и Youtube 2013 – социалните медии през 2013

Статистики за Google+, Facebook, Twitter, Linkedin и Youtube 2013 – социалните медии през 2013

/КРОСС/ Индустрията социални медии не показва признаци на спад, което означава, че започва да става и в някои случаи вече е основен канал за повечето бизнеси. Възможността да достигнете до хиляди потребители с натискането на един бутон би трябвало да е достатъчна, за да ви убеди да започнете да общувате, но в случай, че имате нужда от още убеждаване, сме ви събрали 50 отварящи очите статистики за социалните медии през 2013 г., съобщава Seom.bg.

1. 43% от търговците в САЩ са намерили клиент чрез LinkedIn (източник: A Sales Guy Consulting)
2. Потребителите на Instagram ъплоудват по 40 млн. броя снимки на сайта ежедневно (източник: Nielsen)
3. Всяка минута се споделят по 700 YouTube видео линка в Twitter (източник: Relevancy Group)
4. 79% от логванията на онлайн търговците на дребно са чрез Facebook, сравнено с 12% за Google+ и 4% за Twitter (източник: Gigya)
5. Потребителите на Twitter изпращат по 400 млн. туита на ден (източник: Nielsen)
6. 70% от брандовете имат присъствие в Google+, с 4% повече от четвъртото тримесечие на 2012 г. (източник: Simply Measured)
7. 90% от специализираните търговци на дребно в САЩ ползват Pinterest, в сравнение с 81% през 2012 г. (източник: L2)
8. Видео клипове от YouTube с продължителност, равна на 500 години, ежедневно са гледани във Facebook (източник: Relevancy Group)
9. Facebook ще отчете 13% от световните приходи от мобилна реклама за 2013 г. (източник: L2)
10. Google+ има 359 милиона активни потребители месечно, което я прави втората по големина социална мрежа (източник: Growing Social Media)
11. Facebook има 665 милиона потребители дневно и 1,1 млрд. потребители месечно (източник: Growing Social Media)
12. 61% от потребителите на социални мрежи ползват предимно LinkedIn за професионални контакти (източник: Lab42)
13. 50% от технологичните компании са спечелили клиент чрез Twitter (източник: Hubspot)
14. Twitter е най-бързо нарастващата социална мрежа в света по брой активни потребители (източник: Growing Social Media)
15. 41% от онлайн B2C търговците ползват Google+ , в сравнение с 39% за B2B търговците (източник: Brafton)
16. 41% от брандовете публикуват една или повече снимки в техните Instagram профили, с 34% повече от последната четвърт на 2012 г. (източник: Simply Measured)
17. Twitter има 288 млн. активни потребители месечно, което означава, че 21% от световното население ползва Twitter ежемесечно. (източник: Growing Social Media)
18. YouTube има 6 милиарда часа гледане на видео всеки месец (източник: Growing Social Media)
19. 69% от брандовете имат присъствие в Pinterest, с 10% повече, отколкото през последната четвърт на 2012 г. (източник: Growing Social Media)
20. Потребителите на Facebook споделят 2,5 млрд. публикации в сайта ежедневно (източник: Nielsen)
21. Google+ отчита 33-процентно увеличение в броя на потребителите от юни 2012 г. до март 2013 г. (източник: Growing Social Media)
22. Всяка минута в YouTube се ъплоудва еквивалентът на 100 часа видео съдържание (източник: Kleiner Perkins Caufield & Byers)
23. 60% от потребителите на LinkedIn са кликвали на реклама в този сайт (източник: Lab42)
24. 59% от брандовете имат присъствие в Instagram, с 9% повече, отколкото през последната четвърт на 2012 г. (източник: Simply Measured)
25. 25% от потребителите, които се оплакват от продукт във Facebook или Twitter, очакват отговор в рамките на 1 час (източник: American Express OPEN Forum)
26. YouTube стига до повече възрастни в САЩ (18-34-годишните), отколкото която и да е кабелна мрежа (източник: Growing Social Media)
27. Делът на Facebook от хората, които се логват с тази мрежа, е паднал от 54% на 49% през последната четвърт на 2012 г., докато делът на Google е нараснал от 25% на 31% (източник: Janrain)
28. YouTube има 1 млрд. уникални посетители месечно (източник: Growing Social Media)
29. 83,8% от луксозните брандове имат присъствие в Pinterest (източник: L2)
30. Всяка секунда по двама нови потребителя се регистрират в LinkedIn (източник: Growing Social Media)
31. 99% от онлайн специализираните търговци на дребно в САЩ използват YouTube, в сравнение с 93% през 2012 г. (източник: L2)
32. 70% от B2C търговците са спечелили клиент чрез Facebook (източник: Hubspot)
33. 51% от онлайн B2C търговците използват LinkedIn, в сравнение с 83% за B2B (източник: Brafton)
34. 69% от онлайн B2C търговците ползват Twitter, в сравнение с 80% за B2B (източник: Brafton)
35. 12% от общия брой логвания на търговци на дребно в социални медии са с Google+ (източник: Gigya)
36. 64% от потребителите на LinkedIn са извън САЩ (източник: Growing Social Media)
37. 25% от жените в САЩ , които са онлайн, ползват Pinterest, в сравнение с 5% от мъжете (източник: Pew Research Center)
38. 17% от тийнейджърите казват, че Instagram е най-важната социална мрежа, сравнено с 12% през 2012 г. (източник: Piper Jaffray)
39. Twitter отчита растеж от 44% за периода юни 2012 г.-март 2013 г. (източник: Growing Social Media)
40. Най-бързо нарастващата демографска група в Twitter е на 55-64-годишните (източник: Growing Social Media)
41. Има 751 милиона потребители месечно, които ползват мобилните продукти на Facebook (източник: Facebook)
42. Има повече от 2,1 милиона групи в LinkedIn (източник: LinkedIn)
43. Pinterest има около 50 млн. потребители (източник: Reuters)
44. 27% от времето, прекарано онлайн, е в социални мрежи (Experian)
45. 189 милиона от потребителите във Facebook са само мобилни потребители (източник: jeffbullas.com)
46. 93% от маркетинговите специалисти ползват социални медии за бизнес (източник: Social Media Video 2013)
47. Само 9% от маркетинговите компании в САЩ наемат блогър на пълно работно време (източник: factbrowser.com)
48. 25% от потребителите във Facebook не си правят труда да се занимават с настройките за сигурност (източник: velocitydigital.co.uk)
49. Употребата на мобилни устройства генерира 30% от приходите от реклама на Facebook (източник: JeffBullas.com)
50. Един на всеки четирима души в света ползва социални мрежи през 2013 г. (източник: worldwide social network users: 2013 forecast and comparative estimates )

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.