- 05 Май 2024 |
- USD / BGN 1.8282
- GBP / BGN 2.2865
- CHF / BGN 2.0041
- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето: София 16°C
„Нованайт“ грабна златното отличие на наградите за маркетингов ефективност Effie
27 Ноември 2019 | 15:19
/КРОСС/ „Нованайт“ беше отличена със златна награда за най-ефективна маркетингова кампания в категорията „Стоки“ в тазгодишното издание на престижните награди Effie.
Effie е международно утвърден стандарт за успешно комуникиран бранд.
Вече почти 50 години наградите се радват на признание едновременно сред рекламодатели и рекламни агенции. В България конкурсът се организира от Българската асоциация на комуникационните агенции и се провежда от 2007 година.
„Нованайт“ грабна приза след като до финала бяха допуснати шест компании от сферата на бързооборотните стоки.
„Добре планираната и реализирана маркетингова стратегия само за година нареди „Нованайт“ в Топ 3 по продажби в стойност в категорията „Сънотворни и успокоителни“ (международната класификация на фармацевтичните продукти), а в подкатегорията „Сънотворни“ е на 1-во място.
Това се случи на силно фрагментиран пазар в конкуренцията на над 115 бранда, повечето от които съществуват с няколко разновидности и то на по-ниска цена.
Заложихме на широк микс от комуникационни канали – телевизия, външна реклама, дигитална кампания, реклама в аптеките, PR, и доброто планиране на активностите в комбинация с точните послания дадоха този отличен резултат.
Но най-голямото признание е факта, че спечелихме доверието и признанието на фармацевтите и на нашите потребители.“, коментира Валентина Белчева, Маркетинг мениджър „Продукти без рецепта“ на Sanofi за Югоизточна и Централна Европа.
Това не е първото отличие на продукта за сън Нованайт за тази година. Нованайт беше гласуван от потребителите за продукт на годината в категорията „Хранителна добавка за сън“ в класацията „Voted Product of the Year“ 2019 и е единствената хранителна добавка с награда от Съюза на българските фармацевти в категорията си.
Нованайт спечели и признанието на Българската асоциация на рекламодателите, взимайки голямата награда за „Най-успешна лансираща кампания в България 2019“ в конкуренция с FMCG, телекоми, автомобили, банки и др.