- 02 Май 2024 |
- USD / BGN 1.8282
- GBP / BGN 2.2865
- CHF / BGN 2.0041
- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето: София 20°C
„BAAwards 2018 – БАРкод на успеха“ 44 кампании участваха в конкурса за наградите на БАР
11 Октомври 2018 | 09:52
/КРОСС/ В юбилейната гала вечер – 10 години от създаването на БАР и 5годишнина на BAAwards- бяха отличени 12 бизнес и студентски маркетингови кампании.
Българската асоциация на рекламодателите (БАР) обяви резултатите от петото издание на конкурса „BAAwards’2018-БАРкод на успеха“: 44 подадени кампании, 12 отличени, заедно с включената за първи път тази година, студентска награда.
След трудна селекция журито определи победителите в „BAAwards’2018-БАРкод на успеха“ в следните категории:
· „Нов продукт“: кампания „HEINEKEN 0.0 – Сега можеш“
Компания: Загорка АД /Виктория Мадемова-индивидуална награда
· „Нов продукт“: кампания „VICKS - №1 бранд в света при простуда и грип вече в България“
Компания: Актавис ЕАД
· „Новa услуга“: кампания Жилищен кредит „Безлихвен край“
Пощенска банка
· "Активиране на бранд": кампания „Почисти и разкраси с Cif“
Компания: Unilever България / Никол Богданова-индивидуална награда
· Активиране на бранд“: кампания „Decathlon – Пътят към Малта“
Компания: Декатлон България
· Второ място в категория "Активиране на бранд": кампания „Добри заеми, добри приятели“
Компания Мениджмънт Файненшъл Груп АД
· "Корпоративна социална отговорност и спонсорства": „Мога там, искам тук“
Компания: TELUS International Europe
· „Нововъдение в продукт и повторно пускане на пазара“: кампания „Фини кори, фини творби“
Компания: Белла България /Нели Стефанова-индивидуална награда
· „Корпоративен ребрандинг“ : кампания „Мтел става А1“
Компания: А1 България ЕАД
· „Продуктов ребрандинг“: кампания „Загорка- Доброто Тук“
Компания: Загорка АД
· Студентска награда:
1во място: Кампания „URBNICE-BORN REBEL“, Пускане на пазара на нов брандиран продукт в съществуваща категория, сектор „Храни, вода и безалкохолни напитки“ / Деница Раднева, Нов български университет
2ро място: Кампания „TeTrade - Учи. Инвестирай. Постигай. Повтаряй.“, Пускане на пазара на нов брандиран продукт или услуга в съществуваща категория, сектор „Банки и небанкови финансови услуги“/Борислава Стоименова, УНСС
На гала церемонията в клуб „JoyStation” с водещи актьорът Павел Владимиров и Кристияна Милева, студент по „Рекламен мениджмънт и визуален брандинг“ в Нов български университет, изпълнителният директор на БАР,
г-н Росен Мисов, сподели:
“BAAwards’2018 стана емблематичен не само с броя кампании - 44, но и с новата студентска награда, с високото качество и успешното разшифроване на „БАРкода на успеха“, което ще обобщим в уникално ноу-хау, важно за професионалистите в сектора. Тази година е специална, защото отбелязваме растеж не само в качеството, но и в годините-10 години от създаването на Българската асоциация на рекламодателите и 5 години BAAwards.
Радвам се, че днес на нашия рожден ден, събираме живата история на асоциацията в лицето на създателите, рекламодателите, маркетолозите и много свързани с рекламата приятели и нашето бъдеще-студентите. Вярваме, че конкурсът BAAwards’2018 ще им даде пример и надежда за успешна реализация в България.”
Подробна информация за конкурса BAAwards и отличените кампании, може да прочетете на „BAAwards 2018’ – Баркод на успеха“