• 24 Апр 2024 |
  •  USD / BGN 1.8323
  •  GBP / BGN 2.2729
  •  CHF / BGN 2.0113
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 12°C

Кампанията „Купувам българско” вече и с предаване по БНТ 2

Кампанията „Купувам българско” вече и с предаване по БНТ 2

/КРОСС/ Една година след старта си, кампанията на БНТ 2 „Купувам българско" вече има и предаване. То се казва „Вотът на потребителя" и ще се излъчва всяка събота и неделя от 11 часа след 17 октомври. Форматът е естествено продължение на кампанията, с която вече година БНТ 2 насочва общественото внимание към българските производители, техните проблеми и успехи, и призовава всички ние да подкрепяме родните стоки. До момента над 9 милиона стоки в търговската мрежа у нас се продават със стикера на „Купувам българско". Кампанията обедини десетки фирми и получи признанието на бизнеса, потребителите и професионалната общност.

Водещ на „Вотът на потребителя" е Карина Караньотова. Зрителите я познават и като едно от лицата на сутрешния блок „Добро утро с БНТ 2". Специален репортер ще бъде Васко Мавриков, който няма да спестява неудобни факти и въпроси.

Както и кампанията „Купувам българско", „Вотът на потребителя" ще насърчава информирания избор и предпочитание към българските стоки. Предаването ще бъде изградено на принципа на двубоя между две тези - „за" и „против". Всяка от страните ще има защитник, който трябва да убеди публиката в студиото в своята позиция. Едната от тезите ще се защитава задължително от български производител в съответния бранш. Последната дума за това кой е по- убедителен ще има публиката в студиото.

Темата на първото предаване е „Какви обувки е по-добре да купуваме за децата си - от естествена или изкуствена кожа?", разкри Мариета Фидосиева, главен продуцент на новините по БНТ 2. В студиото на „Денят започва" по БНТ1 тя защити тезата, че малко по-скъпата българска продукция, винаги си заслужава повече заради по- високото качество.

Фидосиева каза, че успехът на „Купувам българското" е мотивирал екипа на телевизията да вложи усилията си в подобно предаване. „Кампанията в подкрепа на българските производители започна да обръща съзнанието на потребителите. Както купувачите, така и бизнеса, имат нужда от тази подкрепа", коментира тя.

Навръх четвъртата годишнина на БНТ 2, любими лица от телевизията ще влязат в столичното 139-о ОУ „Захарий Круша", за да изнесат открит урок по здравословно хранене. Заедно с асоциацията на млекопреработвателите и специалисти, те ще раздадат български млечни продукти от естествена суровина на децата от първи и втори клас.

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.