-
08 Дек 2025 |
USD / BGN 1.6795
GBP / BGN 2.2411
CHF / BGN 2.0885- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето:
София 0°C 
Lamborghini стартира онлайн кампания за Cabrera
27 Ноември 2013 | 11:27
/КРОСС/ Едва приключила с производството на Gallardo, италианската компания Lamborghini пусна рекламна акция в социалната мрежа Facebook, насочена към наследника на модела. Все още неофициално наричаният Cabrera автомобил събира фенове във FB чрез нов отделен микросайт. На него фирмата подканя феновете си да харесват и споделят с приятелите си сайта, за да чудят 5-секунден откъс от работата на мотора на колата. Първоначално платформата остана неразбрана и десетки потребители коментираха негативно идеята, но след това Lamborghini разясни, че след харесването и споделято страницата трябва да бъде презаредена за краен резултат.
Според различни информации, Cabrera ще дебютира следващата година или на Автосалон Женева 2014 през месец март, или на изложението в Париж през есента. Конструкцията на спортния модел, който ще дели визуални белези с флагмана за производителя Aventador, ще послужи за основа на следващото поколение Audi R8. Новият италиански двуместен автомобил е получил корпус от карбон и алуминий. Според изчисленията, теглото на бъдещата супер кола ще съставлява по-малко от 1500 кг. Приемникът на Lamborghini Gallardо, който носи кодовото име LP724, е с габарити: 4500 мм дължина, 1900 мм широчина и 1165 мм височина. Силовата установка ще включва обновена версия на 5.2-литровия бензинов V10 двигател с близо 600 к.с. и 542 Нм въртящ момент, пише autoclub.bg.