• 27 Апр 2024 |
  •  USD / BGN 1.8255
  •  GBP / BGN 2.2837
  •  CHF / BGN 2.0000
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 8°C

Mastercard получи отличието „Hunger Hero” на Световната продоволствена програма

Mastercard получи отличието „Hunger Hero” на Световната продоволствена програма

/КРОСС/Световната продоволствена програма на ООН (WFP) награди Аджай Банга, президент и главен изпълнителен директор на Mastercard, за изключителния принос на компанията към изграждането на свят с нулев глад.

Изпълнителният директор на WFP Ертарин Кузин връчи отличието The 2017 Hunger Hero Award на Банга по време на годишната среща на Световния икономически форум в Давос, Швейцария.

Сътрудничеството между Mastercard и WFP през последните пет години има амбициозна мисия - да сложи край на глада. Партньорството между компанията и организацията даде възможност не само за внедряването на иновативни технологични решения при доставянето на хранителни помощи, но и за набирането на жизненоважни финансови средства.

"Благодарение на забележителните лидерски качества на Аджай, Mastercard стои рамо до рамо с WFP и с хората, на които помагаме, като ни дава достъп до своите най-нови технологии, необятна мрежа и щедър екип. Всичко това ни помага в каузата за изграждането на свят с нулев глад", заяви Кузин.

„Това е само началото. Заедно ще продължим да предоставяме иновативни глобални решения, за да се уверим, че дори тези, които се намират в най-далечните точки, имат достъп до разнообразие от хранителни продукти," обобщи той.

От началото на кризата в Сирия 2,2 милиона сирийски бежанци са използвали предплатените карти на Mastercard за закупуване на храна в местните магазини на територията на Ливан и Йордания. Това им дава възможността да избират най-добрата храна за тях и техните семейства, като едновременно с това тези покупки подсилват местната икономика. Превръщайки даряването в ежедневна дейност, Mastercard и партньорите на компанията в лицето на банки и бизнес набраха средства, с които ще бъдат осигурени над 17 милиона обяда в училища по цял свят.
„Тази награда отличава усилията на всички в Mastercard и е своеобразно олицетворение на новия, различен начин, по който частният сектор става част от хуманитарните дейности," заяви Банга. „В Mastercard вярваме, че тези усилия започват с убеждението, че бизнесът може да бъде двигател на доброто по света.
А когато публичният и частният сектор работят заедно, можем да носим промяната, като правим страхотни неща, водещи до значителни резултати."

В сърцето на партньорството стоят служителите на Mastercard. През 2016 година 18 от тях приеха временна работа в местни офиси на WFP. Тяхната аналитична експертиза спомогна за провеждане на проучване, чиито резултати показаха, че всеки долар, инвестиран в храна за училища, носи възвращаемост от 6 долара под формата на подобрено здравеопазване и образование за учениците.

Наскоро списание Fortune включи Mastercard в своята класация "Change the World", въз основа на работата на компанията в помощ на хуманитарните акции за бежанци и уязвими хора. Технологичната компания пое ангажимента до 2020 година да достигне до 500 милиона човека, които са финансово изключени.

Церемонията по награждаването се състоя в рамките на специална вечеря на тема „Global Goals Dinner for a Healthy Not Hungry World", организирана от WFP в Давос.

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.