• 29 Апр 2024 |
  •  USD / BGN 1.8245
  •  GBP / BGN 2.2877
  •  CHF / BGN 2.0006
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 13°C

LG представя своите премиум монитори с кампания в Spotify

LG представя своите премиум монитори с кампания в Spotify

/КРОСС/ LG стартира кампания в Spotify под името Born to be Wide. С нея компанията цели да промотира своите премиум монитори. LG са лидер при широкоекранните монитори на пазара с 21:9 или по-широки дисплеи в много страни, включително и България. Със специален плейлист те таргетират офис служителите, както и геймърите, които да се възползват от предимствата на UltraWide, мониторите, създадени специално за тях.

Посланието на LG е, че UltraWide мониторите са толкова широки, колкото обширен е и изборът от музика в Spotify, на която се радват меломаните в България. LG избира този канал, тъй като много често геймингът и работата пред компютъра, вървят ръка за ръка със страхотна музика.

Разбира се, плейлистите са организирани в две отделни групи: OFFICE (офис компилации) и GAMER (подходящи тракове за феновете на игри). Във всяка категория има по девет плейлиста, които покриват всякакви настроения. Пример за това е един от плейлистите в OFFICE, създаден за да ви възстанови след тежка среща в офиса. Или такъв, който дава страхотно начало на деня или ви дава сили да се справите с работата, когато колегите около вас са в летни отпуски, или помага, когато седмицата е тежка. Геймърите могат да избират плейлисти, вдъхновени от някои от най-популярните игри и жанрове.Кампанията показва на потребителите, че LG знае какви са предизвикателствата, пред които се изправят всеки ден.

Затова им дава отдушник, с който денят да бъде още по-приятен и лек като по този начин допринасят за повишаване на работоспособността, както и настроението, когато потребителите използват продуктите на LG.

„Новата ни инициатива има за цел да заобиколи стандартните канали за комуникация и медии, които използват компаниите за електроника. В тях маркетинга надделява значително", заяви Естер Оремус, регионален маркетинг мениджър, отговаряща за IT продукти в LG. И допълни, че дизайнът на UltraWide мониторите има позитивен ефект върху работния процес, толкова, колкото и правилната музика. „Кампанията ни има за цел не само да създаде позитивно възприятие към продуктите ни, но и наистина да бъдем полезни за нашите потребители", каза още тя.

 

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.