-
11 Дек 2025 |
USD / BGN 1.6811
GBP / BGN 2.2375
CHF / BGN 2.0905- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето:
София 0°C 
Омбудсманът на ЧЕЗ се срещна с представители на Сдружението на местните обществени посредници
03 Ноември 2013 | 10:35
/КРОСС/ Енергийният омбудсман на ЧЕЗ Радослав Димитров разговаря с представители на Националното сдружение на местните обществени посредници в Република България (НСМОПРБ). На срещата присъстваха старозагорският омбудсман Павлина Делчева, която от юни 2013 г. е председател на сдружението, както и почетният председател на НСМОПРБ Иван Димитров. Вече осма година той е обществен посредник на община Пазарджик. По време на срещата омбудсманите обсъдиха добри практики и обмениха опит при разглеждането на различни казуси. Представителите на НСМОПРБ предложиха членство на господин Димитров в тяхната организация.
„Седеммесечната ми практиката ми като омбудсман недвусмислено показа, че прекият диалог с клиентите и обсъждането на всеки отделен казус носят най-голяма полза не само за клиентите, но и за ЧЕЗ. През пролетта проведох кампания от срещи по места с клиенти на компанита. Възнамерявам да подновя инициативата и да продължа откритите разговори с хората и в други градове", каза Радослав Димитров, енергиен омбудсман на ЧЕЗ.
„Основната ми цел като председател на Националното сдружение на местните обществени посредници е да популяризирам нашата професия и да работя за разширяването на мрежата от обществени посредници. Приветствам инициативата на ЧЕЗ, която е първата компания, създала подобна институция. Мисля, че и други компании могат да последват примера на ЧЕЗ, от което най-много ще спечелят техните клиенти", каза Павлина Делчева, председател на НСМОПРБ.
Радослав Димитров е първият енергиен омбудсман в България. Основната му функция е да разрешава спорове и да преразглежда решения, взети по клиентски въпроси от някоя от компаниите на ЧЕЗ - „ЧЕЗ Електро България" АД и „ЧЕЗ Разпределение България" АД. От създаването на новата институция на 11 март 2013 г. до края на октомври, омбудсманът е получил близо 800 сигнала.
Сигнали и предложения към омбудсмана на ЧЕЗ могат да бъдат подавани на телефон 02/895 8450, по факс 02/895 9770, на електронна поща cez.ombudsman@cez.bg или с писмо на адрес гр. София 1000, ул. "Г. С. Раковски" № 140. Статистиката показва, че по-голямата част от сигналите - 64%, са изпратени по електронната поща. Близо 17% от подадените сигнали са с писмо по пощата, а 15% - в Центровете за обслужване. Клиентите на ЧЕЗ, които са подали сигнали, получават в 30-дневен срок информация за резултатите от разглеждането на техния случай.