- 06 Май 2024 |
- USD / BGN 1.8282
- GBP / BGN 2.2865
- CHF / BGN 2.0041
- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето: София 9°C
Oreo разширява портфолиото си с две нови попълнения
08 Август 2019 | 11:23
/КРОСС/ Oreo, една от най-обичаните марки бисквити в България, вече предлага на пазара два нови продукта: Oreo Crumbs и Oreo Powder. Изработени от бисквити Oreo, и двата нови продукта са чудесни допълнения в приготвянето на всякакви вкусни десерти и закуски.
С лансирането на Oreo Crumbs и Oreo Powder брандът навлиза в нов сегмент в категория „Сладки бисквити", като създава нови поводи за консумация, следвайки световните тенденции с фокус върху хоби готвенето.
Oreo Crumbs и Oreo Powder имат изключително атрактивна опаковка с привличащ вниманието Oreo цвят и QR код на гърба, който ще препраща всички потребители към допълнителни идеи за рецепти.
Продуктите се предлагат в опаковка от 300 гр.
За Oreo:
Първата Oreo бисквитка е представена в Ню Йорк преди повече от 100 години. Днес, тази най-обичана бисквитка с крем е глобална икона, която закачливо предизвиква потребителите да се забавляват, свързвайки ги в повече от 100 страни по света. Oreo вярва в силата на забавлението и игривия дух, които обединяват хората и ги правят по-добри, защото само когато дадем воля на духа си и се освободим, ще можем да разберем света около нас.