- 25 Апр 2024 |
- USD / BGN 1.8303
- GBP / BGN 2.2757
- CHF / BGN 2.0011
- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето: София 10°C
Валят оплаквания срещу „болницата за милиони” Уни Хоспитал
24 Октомври 2017 | 13:01
/КРОСС/ Ето, че не закъсня времето, в което силно рекламираната болница за милиони „Уни Хоспитал" вече не е само гостоприемна, модерна и с невероятни специалисти. В последно време валят оплакванията срещу способностите на лекари в нея и опитите да се търси заплащане за дейности, които би трябвало да се покриват от здравната каса.
На страницата на лечебното заведение се появиха и по чудо не бяха изтрити негативните коментари и разказите на пациенти от първо лице. Хората се оплакват от лошо отношение, забавяне и безкрайно чакане за елементарни прегледи и некадърността на кадри на „Уни Хоспитал".
Жена с хипертония е получила криза, след като лекарите са я посъветвали дни наред да не пие лекарствата си.
Оплаквания има от травматолога д-р Нанков, показал некомпетентност според пациент.
Оперирана жена е получила отвратително отношение от анестезиолозите при извеждането й от упойка.
А под една от положителни оценки за болницата коментиращ е написал най-фрапиращото за един пациент - лекари поставят неточни диагнози, което може да доведе до най-тежкият изход - смърт.
Иначе рекламата, че „най-модерната високотехнологична апаратура е гарант за отлично диагностициране" стои на първа страница в сайта на болницата. Само с оборудване явно не става, трябват и кадърни лекари.
На преден план вече излизат няколко въпроса: какво се случва с „най-модерната" болница за милиони у нас и колко още лични истории, неудобни за „Уни Хоспитал" са били изтрити и потулени. Хора, които са опитали да разкажат историите си за нечовешкото отношение и изнудване за заплащане на различни дейности, разказват, че техните мнения, изказани във Фейбук групи и пациентски форуми са били изтрити. Докога лошото отношение и некадърността на лекарите ще се неглижира и прикрива у нас?
Не е ясно и колко проверки са направени на скъпата болница, която иначе не спира да се хвали колко пациенти минават през нея и колко са доволни те.