- 28 Апр 2024 |
- USD / BGN 1.8255
- GBP / BGN 2.2837
- CHF / BGN 2.0000
- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето: София 16°C
Различният Outback
13 Юни 2015 | 09:59
/КРОСС/ Допреди години моделите на Subaru бяха като че ли ориентирани в посока офроуд: със „здрава" външност и устойчив интериор. Петото поколение на Outback предлага съвсем различна атмосфера
Просторен и интелигентен - интериорът на новия Outback
Вътрешното пространство на Outback е практично не само заради многобройните си поставки и стойки, а и заради многото място за пътниците и техния багаж. Блестяща конзола, фини материали, както и модерни уреди и отлична изработка - това е Outback, който е малко пораснал спрямо своя предшественик - 4,82 м. Както на първия, така и на втория ред ще седите удобно, а багажникът побира 559 л. Арматурното табло е изчистено и прегледно оформено, а материалите изглеждат добре. Тъчскрийн системата на 7-инчовия монитор е с логично меню, което се управлява лесно и бързо. Бутоните на волана са удобни и добре структурирани.
Много добър дизелов двигател
Subaru предлага своя нов модел с две моторизации: с 2,0-литров турбодизелов агрегат със 150 к.с. и с 2,5-литров бензинов със 175 к.с. И двата мотора са 4-цилиндрови боксерни, като AUTO BILD тества дизеловия. Неговият максимален въртящ момент от 350 Нм е на разположение между 1600 и 2800 оборота. Дизеловият мотор ускорява 1,7-тонния автомобил мощно и равномерно, без да се натрапва акустично. От Subaru са свършили чудесна работа по отношение на спокойната работа и добрата шумоизолация на агрегата. Спринтът от 0 до 100 се взима за 9,9 секунди, максималното темпо е 200 км/ч. Иначе моторът си партнира идеално с безстепенната CVT автоматична трансмисия. Разходът според производителя е 6,1 л/100 км. Outback се представя отлично - автомобилът е оборудван със задължителното за Subaru двойно задвижване, както и с режим X-Mode.
Електронни асистенти
При новия Outback японците предлагат система EyeSight. Системата работи на базата на стереокамера и сканира пространството пред автомобила, поддържайки дистанция спрямо движещия се отпред автомобил. Освен EyeSight включва система за аварийно спиране с предупреждение за сблъсък, както и асистент за запазване на пътното платно. Системата на Subaru функционира стабилно и осигурява много добра активна безопасност.
Финансовите аргументи определено са на страната на Outback - с дизеловия мотор и механична скоростна кутия, както и с доста доброто си базово ниво на оборудване.
ИЗВОД
С новия Outback Subaru ни показва своята различна, значително по-култивирана страна. Комбито е просторен, интелигентно замислен, стабилен и удобен автомобил - разбира се, с дизеловия агрегат. Балансиран кросоувър, който е чудесен избор за индивидуалисти.
Subaru Outback 2.0D
4-цил. боксерен мотор, отпр. напр. • работен обем 1998 куб. см • мощност 110 кВт (150 к.с.) • макс. въртящ момент 350 Нм макс. скорост 200 км/ч • 0-100 км/ч за 9,9 сек • двойно задвижване/безстеп. трансмисия • Д/Ш/В 4815/1840/1605 мм обем на багажника 559-1848 л собствено тегло 1676 кг • разход на гориво 6,1 л дизел/100 км вредни емисии CO2 159 г/км., пише autobild.bg.