• 10 Дек 2025 |
  •  USD / BGN 1.6807
  •  GBP / BGN 2.2391
  •  CHF / BGN 2.0840
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Лозанов предлага средствата за предизборните кампании да идват от публичен фонд

Лозанов предлага средствата за предизборните кампании да идват от публичен фонд

/КРОСС/ "Електронните медии се държаха балансирано и коректно по време на предизборната кампания за евровота", каза за „Хоризонт" председателят на Съвета за електронни медии доц. Георги Лозанов. Съветът днес ще представи резултатите от своя мониторинг.

Лозанов предлага да се създаде публичен фонд, в който да се генерират средствата за кампанията, а медиите да кандидатстват с конкуриращи се помежду си проекти.

"Важно е да бъде оценявано доколко тези проекти са в полза на избирателите, а не в полза на политиците, които сега чисто ПР-ски се възползват от медиите в предизборна ситуация. Самата кампания има много слабо влияние върху вота, защото сега кампанията всъщност е една търговия. Тя може да е полезна за тези, които участват в нея за някакъв финансов резултат или политиците да се надяват, че по този начин - чрез ПР, ще постигнат влияние върху аудиторията. Много по-важно е кампания да се прави в полза на избирателя и аудиторията и затова ми се струва, че един такъв фонд ще обърне логиката", заяви председателят на СЕМ.

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2025 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.