-
07 Дек 2025 |
USD / BGN 1.6795
GBP / BGN 2.2411
CHF / BGN 2.0885- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето:
София 0°C 
Publicis Groupe Bulgaria се присъединява към международната комуникационна структура Publicis One
07 Юни 2016 | 14:38
/КРОСС/Най-голямата специализирана група за маркетингови комуникации в страната - Publicis Groupe Bulgariа, обяви днес присъединяването си към Publicis One, международната комуникационна организация, която обединява под един покрив възможностите и експертизата на всички агенции от Publicis Groupe в близо 50 държави. Групата ще продължи да развива дейностите си под името Publicis One Bulgaria, ръководена от нейния изпълнителен директор и основател Николай Неделчев.
Промяната е част от стратегията на групата да извършва мащабни мултинационални процеси и бизнес трансформация, като прилага новаторски творчески похвати чрез използването на новите технологии. Създадена с фокус върху интересите на всеки клиент, Publicis One прилага един напълно нов подход за разработването на крайни решения за пазара, осъзнавайки едновременната нужда от специализация и интеграция в съвременните маркетингови комуникации.
„Очакваме с нетърпение новите предизвикателства и възможности пред Publicis One в Централна и Източна Европа. Вече не говорим само за комуникации и творчество, а за ниво на експертиза, при което допринасяме за бизнес трансформацията и растежа на нашите клиенти", каза Миша Лукич, Регионален главен изпълнителен директор на Publicis One за Централна и Източна Европа.
Присъединяването към Publicis One ще затвърди лидерската позиция на местната структура на френската компания в България. Така групата предоставя най-добрите услуги на местно ниво и ще привлича най-ярките таланти, на които ще предлага интересни възможности за кариерно развитие.
„Клиентите имат достъп до най-добрите инструменти, широк кръг от опитни експерти и получават цялостни решения по лесен, гъвкав и ефективен начин. През годините прилагахме този подход и със сътрудничество успяхме да развием и наложим интегрираните маркетингови комуникации в България, запазихме самостоятелността на отделните агенции и гарантирахме очакваната добавена стойност на всеки наш клиент", сподели Николай Неделчев.
Publicis One Bulgaria обединява осем специализирани звена (MSLGROUP, Saatchi&Saatchi, Publicis Sofia, Leo Burnett, ZenithOptimedia, Publicis Dialog, Publicis Modem, HappyEnd), които работят в областта на връзките с обществеността, рекламата, медийното планиране, промоционален и събитиен маркетинг, интернет и дигитални решения и производство на аудиовизуални продукти. Всеки от тях ще продължи да функционира самостоятелно с цел запазването на интересите на отделните клиенти. От началото на месец юни, Starcom Mediavest - една от водещите агенции за медийно планиране и купуване в света, ще развива дейностите си в страната също като част от Publicis One Bulgaria.