• 27 Апр 2024 |
  •  USD / BGN 1.8255
  •  GBP / BGN 2.2837
  •  CHF / BGN 2.0000
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 8°C

Футболният отбор на спортните журналисти подкрепи кампанията срещу рака на простатата „Открито за мъжете”

Футболният отбор на спортните журналисти подкрепи кампанията срещу рака на простатата „Открито за мъжете”

/КРОСС/ 5:2 завърши приятелският футболен мач между сборния отбор на спортните журналисти „Медия Юнайтед" и служителите на Sanofi България, в полза на тима на четвъртата власт.

Футболната среща бе част от информационна кампания на Sanofi България срещу рака на простата „Открито за мъжете", чиято цел е да повиши информираността на обществото по проблема и да повиши ранната диагностика на заболяването. Ракът на простатата е втори по честота сред новодиагностицираните злокачествени заболявания при мъжете и втората най-честа причина за смърт сред тях в България.

Едновременно с това обаче съществува висок процент на недиагностицираност на заболяването. Затова и слоганът на тазгодишната кампания е „Проверката е висша форма на мъжественост".

Капитан на отбора на Sanofi бе най-добрият български плувец Петър Стойчев, който е и посланик на кампанията „Открито за мъжете", а съдия на благотворителната среща - Антон Генов.

„Футболът е най-популярният и коментиран спорт сред мъжете в България. Именно затова решихме да организираме приятелски футболен мач като най-добрата възможност да повдигнем темата за рака на простатата и да накара обществото открито да говори за този социален проблем. Много благодаря на отбора на спортните журналисти „Медия Юнайтед", които за пореден път показаха, че медиите могат да се обединят в името на кауза каквато е борбата с рака на простата. За мен отговорното поведение е проява на мъжественост. Затова искам да призова всички български мъже да проявят тази отговорност към здравето си и един път в годината да се подлагат на профилактичен преглед." - сподели Петър Стойчев, посланик на кампанията „Открито за мъжете".

„Като глобален иновационен лидер Sanofi разработва и предлага медикаменти за хората с простатен карцином, но едновременно с това като социално отговорна компания инвестираме и в превенция на проблема. Затова и за втора поредна година организираме кампанията „Открито за мъжете" и осигуряваме безплатни профилактични прегледи при уролог в София, Варна, Пловдив и Плевен в последната седмица на ноември." - сподели Йерон Вайтес, Генерален директор на Sanofi България.


Световният лидер в здравеопазването Sanofi разработва и разпространява терапевтични решения, базирани на потребностите на пациентите. Sanofi има съществено участие в системата на здравеопазването със седем ключови платформи: решения за диабет, човешки ваксини, иновативни лекарства, лекарствени средства без рецепта, нови пазари, ветеринарна медицина и подразделението за редки болести - Genzyme. Sanofi е листвана на борсата в Париж (EURONEXT: SAN) и Ню Йорк (NYSE: SNY).

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.