• 29 Апр 2024 |
  •  USD / BGN 1.8255
  •  GBP / BGN 2.2837
  •  CHF / BGN 2.0000
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 20°C

Kaufland България подкрепя първия по рода си у нас филмов проект за детското здраве

Kaufland България подкрепя първия по рода си у нас филмов проект за детското здраве

/КРОСС/  Kaufland България подкрепя първия по рода си у нас филмов проект за детското здраве на Българската педиатрична асоциация и списание „Здраво дете“. Подкрепата е част от цялостното партньорство между компанията и асоциацията във връзка с информационната платформа „Ние сме семейство“, чрез която търговската верига подпомага с полезно експертно съдържание и съвети настоящи и бъдещи родители.

Документалната филмова поредица „Здраво дете“ ще запознае българските родители с едни от най-добрите специалисти в областта на педиатрията – неонатолози, педиатри, психолози и консултанти, ще покаже съвременни медицински практики и ще сподели със зрителите опита на различни семейства чрез техните истории преживявания. Премиерните прожекции на първия епизод от сериите – „Новороденото“ – са на 15 и 16 октомври от 10:30 часа в Cine Grand в Park Center Sofia с вход свободен. От 17 октомври всеки желаещ ще има свободен достъп до филма в YouTube канала на списание „Здраво дете“.

Като доверен партньор на българските семейства Kaufland България не само предлага качествени продукти, но държи и на полезното експертно съдържание, особено при грижата за най-малките. Именно с тази цел компанията създаде информационната платформа за родители „Ние сме семейство“ в началото на 2019 г. Регистрираните потребители имат достъп до статии, разработени от специалистите на списание „Здраво дете“ с подкрепата на Българската педиатрична асоциация. Съветите обхващат както периода на бременността, така и отглеждането на детето до 7-годишна възраст. Сред темите са хранене и отглеждане на детето, информация за очакваното развитие в различните възрасти в комбинация с подходящи игри, кулинарни рецепти и други.

Всеки, регистрирал се в портала „Ние сме семейство“, получава достъп до бюлетина с експертно съдържание, както и до информация за продукти и специални предложения. Регистрацията е напълно безплатна, а единственото условие е потребителите, желаещи да се регистрират, да са бъдещи или настоящи родители на дете до 7-годишна възраст.

Търговската верига се грижи за най-малките и при разработването на своя устойчив асортимент от собствени марки, предназначени за деца. Собствената марка дрехи за най-малките – Kuniboo - е изработена от висококачествени материи по строги критерии, като за всеки артикул са използвани влакна от био памук, сертифициран по стандарта GOTS* и текстил, сертифициран по стандарта Ökotex 100**.

 

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.