• 13 Дек 2025 |
  •  USD / BGN 1.6672
  •  GBP / BGN 2.2309
  •  CHF / BGN 2.0956
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Първата физическа аптека BENU отваря врати в новия магазин на Kaufland в жк. „Люлин“ 3

Първата физическа аптека BENU отваря врати в новия магазин на Kaufland в жк. „Люлин“ 3

/КРОСС/ Kaufland България и Група ФЬОНИКС стартират стратегическо партньорство в името на своите потребители. Най-големият ритейлър в страната ще открие този октомври нов хипермаркет в жк. „Люлин" 3, където ще отвори врати и първата аптека BENU на Група ФЬОНИКС. BENU e една от най-големите фармацевтични вериги в Европа, пазарен лидер в редица държави. В края на 2022г. BENU влезе и на българския пазар като онлайн аптека.

„BENU идва в България с мисията да зададе европейско ниво в обслужването и грижата за здравето на българското население. Целта на BENU е да бъде винаги наблизо като доверен здравен експерт за цялото семейство, да даде професионална консултация и добър съвет", подчерта Антон Марков, ръководител Бизнес към Потребителите за BENU България.

С откриването на първaта аптека BENU на територията на новия Kaufland в жк. „Люлин" 3 клиентите на ритейлъра в столичния квартал ще получат достъп до максимално много услуги под един покрив.

„В последните години огромна част от нашите усилия са насочени към развитие и модернизация на партньорската ни мрежа от наематели. Вярвам, че само по този начин можем да отговорим на нуждите и очакванията на общите ни клиенти. Ежедневно инвестираме време и усилия в развитието на нашата One Stop Shopping концепция и няма да спрем да се развиваме. До края на тази година планираме да разширим броя на наемателите в цялата страна", подчерта Петър Пекалиев, ръководител „Централно управление на недвижимостите" в Kaufland България.

Стратегическото партньорство между Kaufland и BENU България е стъпка от развитието на концепцията на ритейлъра за One Stop Shopping - пазаруване, при което клиентите могат да намерят всичко, което им е необходимо, на едно място. Близо 70 % от потребителите на най-големият ритейлър подчертават, че мотивацията им за избор на място за пазаруване се определя от възможността да се комбинира с допълнителни активности и услуги. Според анализи на Kaufland България върху потребителското поведение над 72 % от пазаруващите седмичен семеен пазар предпочитат да го съчетаят с посещението на други обекти като: аптека, разплащателни услуги, пекарни за ядки, топли точки и други.

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2025 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.