• 23 Май 2025 |
  •  USD / BGN 1.7295
  •  GBP / BGN 2.3209
  •  CHF / BGN 2.0934
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Обновиха туристическия маршрут към Преображенския манастир с нова маркировка

Обновиха туристическия маршрут към Преображенския манастир с нова маркировка
Това е втората инициатива от проекта на Българския туристически съюз и Kaufland България – „Не губи посоката“

/КРОСС/ Нова маркировка, 19 нови указателни табели и 2 информационни табла вече ориентират туристите по живописния маршрут Велико Търново - Преображенски манастир - с. Самоводене. Това е вторият възстановен туристически маршрут в рамките на съвместния проект между Българския туристически съюз (БТС) и Kaufland България - „Не губи посоката". Целта на инициативата е до края на 2025 г. да бъдат премаркирани над 400 км. туристически пътеки в цялата страна.

В деня на труда в обновяването се включиха доброволци от магазините на Kaufland в четири града - Велико Търново, Севлиево, Горна Оряховица и Габрово, както и представители на Български туристически съюз, Туристическо дружество „Трапезица 1902", както и кметът на село Самоводене Валентин Къндев. Разделени в две групи, с много желание и усмивки, те успяха да премаркират 9-километровото трасе около един от най-големите манастири в България - Преображенския.

Само преди месец беше възстановена и маркировката на туристическия маршрут от с. Желява до хижа Мургаш в Софийска планина. Той вече има 12 км. нова маркировка, 25 указателни табели и 1 информационно табло.

„Добрата маркировка е от съществено значение за безопасността в планината. Вярваме, че добрите условия на туристическите ни маршрути ще насърчат повече хора да прекарват свободното си време сред природата. Това е и целта на кампанията ни - да направим планините и туризма по-достъпни и предпочитани за отдих, защото времето сред природата е здраве - както за нас, така и за близките ни.", каза Кремена Георгиева, мениджър „Корпоративни комуникации и корпоративна социална отговорност".

За Kaufland България:

Kaufland България е търговската верига на дребно с най-богат асортимент от 24 хил. хранителни и нехранителни стоки. Годишният оборот на компанията е от над 2 млрд. лв. Тя е един от най-големите частни работодатели в страната с екип от над 7900 служители. През 2025 г. компанията разполага с 68 хипермаркета в 35 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с общи инвестиции от 1,6 млрд. лв. Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Действията носят промяната" се ангажира с различни социални и екологични дейности - от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.

 

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2025 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.