• 06 Авг 2020 |
  •  USD / BGN 1.6499
  •  GBP / BGN 2.1668
  •  CHF / BGN 1.8160
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София °C

ЧЕЗ Електро България с приз за социален проект

ЧЕЗ Електро България с приз за социален проект

Дружеството бе отличено в конкурса „b2b Media Awards 2020" за кампанията си „Заедно можем повече", която провежда в партньорство с „Надежда и домове за децата"

/КРОСС/ „ЧЕЗ Електро България" АД спечели второ място в категория „Социален проект" на годишните награди на b2b Media. Инициативата тази година отличава представители на бизнеса в България, реализирали най-успешните, устойчиви и иновативни програми, както и социално-отговорни кампании в отговор на кризата COVID-19. В шестото издание на конкурса бяха включени и три нови категории за оценка на осъществени проекти и приложени практики: „Предприемачество в криза", „Кампания с кауза в COVID-19" и „Социален проект в отговор на COVID-19".
На официална церемония, проведена на 02 юли 2020 г. в гр. София, в необичайната ситуация, в която се намират бизнесът и обществото, бяха отличени призьори от различни сектори с иновативни, креативни и социално-отговорни проекти и постижения в общо 31 категории.
Соня Мурджева - мениджър „Корпоративно планиране" в „ЧЕЗ Електро България" АД, получи наградата за дружеството от Стоян Стоянов - основател и PR Директор на Комуникационна агенция PRoWay, специализирана в публичните и бизнес комуникации.
ЧЕЗ в България и „Надежда и домове за децата - клон България" стартираха през юни „Заедно можем всичко" - кампания за подпомагане на уязвими семейства с деца за преодоляване на негативните последствия на пандемията от коронавирус и прилагането на мерки за ограничаването ѝ. Партньорите обединиха усилия в подкрепа на идеята, че ефективността от прилагането на социално отговорни бизнес практики в кризисна ситуация зависи от адекватното им и своевременно осъществяване.

В рамките на кампанията ЧЕЗ пое заплащането на сметките за ток до края на 2020 г. на социално слаби семейства, чието състояние се е влошило още повече в резултат на пандемията. Семействата са от населени места в областите Видин, Враца, Плевен, София област и столицата. Част от съвместната инициатива е и подмяната на стари електроуреди, ползвани от тези семейства, с нови, енергийно ефективни.
Кампанията „Заедно можем всичко" е част от прилаганата от ЧЕЗ в България дългосрочна стратегия за корпоративна социална отговорност, чиито основни приоритети са свързани с подпомагане на местните общности, образованието и развитието на младите хора, опазването и грижата за околната среда, енергийната ефективност. До момента ЧЕЗ е подкрепила с 1 милион лева над 120 обществено полезни инициативи в тези области. В ситуация на извънредна обстановка от изключително значение за ЧЕЗ в България е навременното подпомагане на местните общности и особено на уязвимите им членове в усилията им за справяне с отрицателното въздействие на последствията от пандемията върху начина на живот, работа, обучение, социални връзки.

 

 

реклама
ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2020 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.