• 05 Май 2024 |
  •  USD / BGN 1.8282
  •  GBP / BGN 2.2865
  •  CHF / BGN 2.0041
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 16°C

50 години Honda Civic

50 години Honda Civic

/КРОСС/ • Honda отбелязва 50-годишнината на хечбека Civic

• Моделът ще е хибрид

• Система Honda e:HEV с нов 2,0-литров бензинов двигател с директно впръскване по цикъла на Аткинсън, 2 електромотора и нов модул за управление на мощността (Power Control Unit)

• 135 кВт макс. мощност и 315 Нм макс. въртящ момент

• По-малко от 110 г/км емисии от CO2 по тестовия цикъл на WLTP

• Богат пакет от технологии за безопасност още от стандартното ниво на обзавеждане

• На Европейските пазари от есента на 2022 г.

Honda представи единадесето поколение на емблематичния си глобален модел Civic e:HEV с 50-годишна история. Новата генерация ще бъде задвижвана от доказалата се вече хибридна технология e:HEV.

Вълнуващ дизайн

Напълно новият Civic се отличава с едновременно спортен и елегантен силует, понижена с 25 мм спрямо предишното поколение линия на капака и увеличена площ на стъклата.

А-колоните му са изнесени по-назад в сравнение с тези на стария модел, а най-високата точка на линията на покрива се намира доста по-напред. Самият покрив се спуска с лек наклон към вратата на багажника и така моделът придобива излъчване на чистокръвен фастбек.

Гумите му изглеждат по-големи на фона на по-изгладената профилна линия, комбинирана с по-широка следа и по-тесни калници. Всичко това допринася за още по-спортния облик на Civic. Въпреки новия дизайнерски подход прословутите практичност и мисъл за човека остават ключови за модела. Примерно страничните огледала сега са монтирани директно към предните врати, което намалява на мъртвата зона на видимостта.

Колесната база е удължена с 35 мм и това е позволило на дизайнерите да създадат повече вътрешно пространство и да подобрят динамиката и стабилността. Напълно новата врата на багажника е по-лека спрямо тази на предишното поколение с 20%, защото е изработена от смола и по нови технологии. Сега тя е по-лесна за отваряне и затваряне.

Хоризонталната линия на таблото подчертава широчината на купето и в комбинация с по-голямото зрително поле създава усещането за повече пространство. Интериорът се отличава с нови висококачествени материи, сред които и металната решетка тип „пчелна пита“ за отворите на вентилационната система, опасващи цялото табло. Ниво на оборудване Advance е с 10,2-инчов цветен информационен LCD дисплей за шофьора с висока разделителна способност.

Новият Civic предлага интуитивно инфоразвлекателно оборудване. Централният 9-инчов сензорен дисплей е изнесен нагоре, за да се сведе до минимум разсейването на погледа. Гарантирана е безжична връзка с Apple CarPlay и Android Auto.

Нивата на оборудване Elegance и Sport са с музикална система с 8 високоговорителя, докато при Advance броят им е 12 и тя е от първокласната марка BOSE.

Високотехнологично e:HEV задвижване

Стандартно моделът се предлага с доказаната хибридна технология Honda e:HEV и в Civic тя продължава своето развитие под формата на нова литиево-йонна батерия със 72 клетки и два компактни, но мощни електромотора, съчетани с нов 2,0-литров двигател по цикъл на Аткинсън и с директно пръскане. Комбинираната мощност достига до 135 кВт, а максимумът на въртящия момент е 315 Нм. Силовият агрегат с вътрешно горене е така устроен, че да се постигне подобрена с 41% топлинна ефективност, което е най-високият резултат за лек пътен автомобил в индустрия.

Двата мощни електрически мотора работят заедно, за да осигурят основната задвижваща сила на Civic. Двигателят е управляван от нов, компактен блок за управление на мощността, разположен под предния капак заедно с останалата част от задвижващите агрегати. Под задните седалки е монтирана най-новата версия на интелигентния захранващ блок. Макар и по-малък и по-лек, той е с повишена енергийна плътност. Тази система осигурява усещане за моментален въртящ момент и мощно ускорение, като същевременно предлага изключителна енергийна ефективност.

Агрегатът е в състояние да превключва безпроблемно между електрическо задвижване, хибридно и такова с двигател с вътрешно горене, без да се намесва водачът. Шофьорът има възможност да избира между четири режима на управление – Eco, Normal, Sport и нов, индивидуализиран, който е с персонализирани спрямо предпочитанията на водача настройки.

Централно място в системата e:HEV заема трансмисията с фиксирана предавателна кутия, проектирана да сведе до минимум механичното триене. Напълно новият Civic постига емисии на CO2 под 110 г/км, което е по-малко от 5 л/100 км по WLTP.

11-то поколение на Civic разполага с 35 мм по-дълго междуосие и по-широка задна следа спрямо предшественика си, за да спомогне за постигането на по-добро представяне на права и в завой. Новите сферични шарнири с ниско триене и преработеният преден амортисьор подобряват усещането за динамика. Единадесетата генерация на модела е първият Civic с новопроектирана структура за стабилизиращи тялото предни седалки. Така е осигурен по-голям комфорт за пътниците.

Honda Sensing

Напълно новият Civic е оборудван и с обогатения пакет SENSING на Honda с усъвършенствани функции за безопасност и помощни средства за водача. Нова 100-градусова предна широкообхватна камера и подобрена технология за разпознаване помагат на Civic да идентифицира пешеходци, пътни линии, маркировка, други превозни средства, включително мотоциклети и велосипедисти.

За първи път Civic е оборудван със сонарни сензори – четири отпред и четири отзад. Освен подобрената спирачна система за предотвратяване на ПТП, асистента за спазване на пътната лента и технологията i-ACC, нови допълнения към активната безопасност на Civic са системата за автоматично спиране при ниска скорост, информацията за мъртвата зона, следенето на страничния трафик и асистентът за задръствания.

Към актуализираната технология за активна безопасност са включени нови структурни компоненти. Това са допълнителни греди на вратите, които пазят пътниците в купето при страничен сблъсък; защитни енергоабсорбиращи пластини на предната броня и др. Автомобилът е с общо 11 въздушни възглавници, включително странични за задните седалки; въздушни възглавници за коленете за предните места; както и предна централна въздушна възглавница за шофьорската седалка за предотвратяване на сблъсък между водача и пътника до него при страничен удар.

Комбинирайки изискан, изчистен външен дизайн, първокласен интериор с много пространство, усъвършенствани технологии за безопасност и удобство с икономичност и отлична производителност, напълно новият Civic e:HEV е най-динамичният, най-ефективният и най-безопасният Civic досега.

Повече от 27,5 милиона бройки от модела са продадени в 170 страни от началото на производството му през 1972 г. до днес. Европейските продажби на новото му поколение започват от тази есен.

 

Източник: www.honda.bg

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.