• 19 Юни 2024 |
  •  USD / BGN 1.8196
  •  GBP / BGN 2.3158
  •  CHF / BGN 2.0575
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 24°C

Нова хибридна система за Citroen C5 Aircross

Нова хибридна система за Citroen C5 Aircross

/КРОСС/ Citroen представи ново задвижване, базирано на 48-волтова хибридна технология за C5 Aircross. В сравнение с неелектрифициран сравним бензинов двигател, емисиите на CO2 са намалени с 15 процента и с почти 12 процента в сравнение с еквивалентния дизелов двигател.

Новата хибридна технология се състои от 48-волтова батерия, която се зарежда сама по време на определени фази на шофиране, и бензинов двигател със 136 к.с., специално разработен за хибридната технология, който е съчетан с шестстепенна трансмисия със сдвоен съединител и електрически мотор с мощност 28 к.с.

Последният развива въртящ момент от 55 Нм и може да задвижва C5 Aircross чисто електрически, когато е необходим нисък въртящ момент, при ниски скорости, при маневриране или спиране и поддържа бензиновия двигател при потегляне. При намаляване на скоростта той действа като генератор за зареждане на батерията, което в същото време намалява износването на спирачките.

E-DCS6 е нова електрифицирана 6-степенна трансмисия със сдвоен съединител без прекъсване на въртящия момент и е специално разработена за хибридни системи. Тук процесите на превключване са по-кратки и комфортът при шофиране е по-висок.

48 Волта литиево-йонна батерия с капацитет от 432 Втч е монтирана под лявата предна седалка, така че багажникът и вътрешното пространство да не се ограничават. Освен това, благодарение на преобразувател на напрежение, част от електричеството, генерирано от 48 Волта електрически мотор, се преобразува в 12 Волта електричество за захранване на устройствата на автомобила. По този начин две отделни електрически мрежи могат да съществуват едновременно.

48-Волтовата хибридната технология оптимизира производителността и разхода на гориво на C5 Aircross, спестявайки средно 1 литър/100 км (15 процента) в сравнение с бензиновия двигател PureTech 130 EAT8. В градския трафик този двигател е още по-ефективен със средна икономия на гориво от почти 30 процента.

Тъй като батерията се зарежда автоматично, когато превозното средство е в процес на спирне, този нов двигател прави ежедневната употреба по-удобна и ще се хареса допълнително на клиенти, които искат да шофират електрифицирано, без да се налага да зареждат.

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.