• 09 Май 2024 |
  •  USD / BGN 1.8206
  •  GBP / BGN 2.2720
  •  CHF / BGN 2.0019
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 14°C

Медийната грамотност е темата на втория видеокаст за уменията на 21-ви век на Lidl

Медийната грамотност е темата на втория видеокаст за уменията на 21-ви век на Lidl
Първият епизод от поредицата достигна над 59 000 гледания за по-малко от месец

/КРОСС/ Вторият епизод от образователната поредица за уменията на 21 век на Lidl вече може да бъде гледан в You Tube канала на компанията.

Той е посветен на медийната грамотност. Това е съвкупността от знания и умения, които позволяват на всеки човек да прави информиран избор за медийното съдържание, което потребява и вследствие на което взима решения за различните области на своя живот, да различава достоверната от фалшивата информация и самият той да участва ефективно в различните форми на комуникация.

Гости на водещите са експертите с дългогодишен опит Юлия Мишкова, старши специалист "Управление на проекти" в prepodavame.bg, и Кристина Христова, председател на Коалицията за медийна грамотност и ръководител на Factcheck.bg. С интересни примери те разясняват в детайли какво представлява медийната грамотност и защо тя е ключово умение на бъдещето.

"Познаването на начина, по който функционира медийна среда, е онази доза здравословен скептицизъм, който може да ни позволи да правим по-умни избори и решения", коментира Юлия Мишкова.

„Медийната грамотност дава възможност на хората да търсят критично информация, да работят етично в интернет пространството и е важно тези умения да се подобряват заедно с развитието на социалните мрежи", допълва Кристина Христова.

Освен това, в епизода всеки може да научи как ефективно да изразява своето мнение в публична среда, да взаимодейства с останалите и да се предпазва от недостоверна информация. Коментира се и актуалната тема за фалшивите новини и какви са техните механизми на разпространение, какво представляват информационните балони и какви са рисковете при споделяне на лична информация в онлайн среда.

Видеокастът „Уменията на 21 век" е продължение на успешната вътрешна програма за обучения в лични, социални и граждански умения, която се провежда сред служителите на Lidl вече над 6 месеца.

Първият епизод от поредицата беше посрещнат с голям интерес и достигна над 59 хиляди гледания за по-малко от месец.

Повече информация за видеокаста "Уменията на 21 век", водещите и участниците в епизодите, можете да прочетете на кариерната страница на Лидл България.

Епизодите от видеокаста „Уменията на 21 век" са достъпни безплатно в каналите на Лидл България в You Tube.

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.