• 20 Апр 2024 |
  •  USD / BGN 1.8359
  •  GBP / BGN 2.2843
  •  CHF / BGN 2.0205
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 10°C

Онлайн ревюто на „Гучи“ с 35,2 милиона гледания

Онлайн ревюто на „Гучи“ с 35,2 милиона гледания

/КРОСС/ Онлайн ревюто на „Гучи“, „Епилог“, е най-гледаното дигитално събитие на марката с над 35,2 милиона гледания в световен мащаб.

Италианската модна къща излъчи 12-часово събитие, представящо новата й колекция, на gucci.com, както и в YouTube, Twitter, Weibo, приложението Gucci и на Facebook страницата на марката, на 17 юли и генерира над 35,2 милиона гледания в световен мащаб.

„Още преди Covid-19 ние твърдо вярвахме в смесването на дигиталните технологии и човешкия контакт. Технологичните и социалните медийни платформи не са просто инструменти; те представляват форма на изразяване, начин за създаване на смисъл и отваряне на нашия свят, света на въображението на Алесандро Микеле, пред световната публика. Това е още по-адекватно в света след Covid-19 и в „Гучи“ вярваме в този подход сега повече от всякога”, каза Марко Бизари, президент и главен изпълнителен директор на „Гучи“

Творческият директор Алесандро Микеле преименува колекцията „Круиз“ в „Епилог“, като разграничава марката си от традиционния моден календар, с планове да се показва само два пъти в годината. 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.