• 24 Дек 2025 |
  •  USD / BGN 1.6595
  •  GBP / BGN 2.2406
  •  CHF / BGN 2.1060
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Ето няколко японски модели, наречени kei, които предлагат голяма практичност, отлична икономия на гориво и изключително градско удобство

Ето няколко японски модели, наречени kei, които предлагат голяма практичност, отлична икономия на гориво и изключително градско удобство

/КРОСС/ Ето няколко японски модели, наречени kei, които биха могли да успеят навсякъде, предлагайки голяма практичност, отлична икономия на гориво и изключително градско удобство. Модели като Nissan Sakura, Mazda Flair и Mitsubishi Delica илюстрират тяхната практичност и гъвкавост. Успехът им на външни пазар зависи от ценообразуването, търсенето и опасенията за рентабилност на производителите им.

Такива са малките японски kei коли - автомобили, произведени, за да се поберат в специфични малки размери, с двигатели до 660 куб. см, за да отговарят на условията за намалени такси и данъци, прехвърляни на купувачите. Те могат да се потенциално решение на „кризата със скъпите автомобили", в която кросовърите и SUV-овете бързо се превръщат в най-продавани автомобили, въпреки че са печеливши с големи маржове. Сега битува мнението че производството на евтини малки автомобили просто вече не си струва. Но нещата се променят и притисната от китайското нашествие Европа постепенно променя курса...

Кei колите са едни от най-забавните бавни коли за бързо шофиране, защото повечето от тях са невероятно леки. Те са и изключително странни - брилянтни примери за инженерно съвършенство и превъзходство в компановането, "отпивайки" горивото сякаш е 30-годишен скоч - бавно и с голямо внимание. Интересно е да разгледаме една след друга 5-те най-нови kei коли, продавани в Япония днес, които потенциално биха могли да успеят и в Европа. 

Вероятно любимият ви екземпляр в този списък ще е Honda N One, малкият хечбек, който истинските любители на автомобилите и пестеливите купувачи на икономични автомобили могат да обичат еднакво страстно. Задвижван от 57 конски сили и 660 кубически сантиметра трицилиндров двигател, стандартният Honda N One може да бъде оборудван с предно или задвижване на всички колела, безстепенна автоматична трансмисия и започва от само 18 800 щатски долара в Япония. Въпреки че това е завладяващ пакет, като се има предвид, че тежи само 840 кг, Honda има още по-голям трик в ръкава си с N One.

Този трик не е никой друг, а Honda N One RS, която добавя турбокомпресор и шестстепенна ръчна скоростна кутия към малкия хечбек. С 63 конски сили и собствено тегло от само 910 кг, Honda N One RS може би ще се окаже един от най-забавните за шофиране нови автомобили. Те са толкова забавни, че наскоро дори бяха въведени във франчайза Gran Turismo, със собствени състезателни събития, посветени на спецификациите.

Приказката вече има електрическо продължение - Super-ONE Prototype е забавен, компактен електрически автомобил (EV) от Honda, съчетаващ ретро японски стил „kei car" с модерни EV технологии. Моделът се отличава с агресивен външен вид, спортно управление и уникални функции като „Boost Mode", който имитира звуците на двигателя и превключването на предавките за завладяващо, подобно на ДВГ усещане при шофиране, проектиран да внесе вълнение в ежедневните пътувания и да се насочи към пазари като Япония, Великобритания и Европа през 2026 г. 

 

Източник: auto-press.net  

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай

deep

Не любимият на всички, които разбират е: MITSUBISHI eK X EV

Преди 1 часа

  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2025 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.