• 20 Апр 2024 |
  •  USD / BGN 1.8359
  •  GBP / BGN 2.2843
  •  CHF / BGN 2.0205
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 9°C

Нови предизвикателства за събитийния сектор след COVID-19

Нови предизвикателства за събитийния сектор след COVID-19

/КРОСС/ Дори и след разхлабването на наложените превантивни мерки срещу разпространението на коронавируса, дори и икономиката да възвърне нормалният си ритъм на работа, масовите събирания и събитията ще бъдат сред последните, които ще се върнат към обичайния си начин на работа. Това поставя събитийния сектор пред нови предизвикателства и съвсем нови реалности като вземат предвид здравето на организаторите, персонала и посетителите.

Професионалистите в сферата смятат, че има няколко различни сценария по които нещата могат да се развият - „По-оптимистичните възгледи са, че след месеца на изолация, хората ще имат нуждата от социален контакт, масови събирания, бизнес, спорт, забавление и събития. Посещаемостта ще се покачи значително, следвайки нуждите на хората, които се опитват да компенсират изпуснатите възможности по време на COVID-19″, обяснява Дан Фироиу, изпълнителен директор на Coco Agency, водещ промоутър и ивент организатор на Балканите, Централна и Източна Европа и Близкия изток.

„Въпреки това, по-реалистично e да очакваме хората да бъдат много внимателни в идните месеци и че предпазването на здравето ще остане основен приоритет" допълва Фироиу. Според него, в тази ситуация, способността на ивент организатора да предостави безопасна околна среда и създаването на успешна комуникацията с публиката, ще определи развитието на дадено събитие.

През март 2020, СЗО (Световната здравна организация) публикува документ с „Основни препоръки за планиране на масови събития в контекста на COVID-19", в който се изброяват необходимите предпазни мерки, които ивент организаторите трябва да вземат предвид при планирането на техните събития, с цел изграждането на безопасна среда за тяхната публика.

Експертите съветват в планирането на събития да се сътрудничи с местните здравни власти и да се обмисли цялостната епидемична ситуация. Трябва да бъде създаден план за действие с цел да се планира по какъв начин ще се контролира цялото събитие и движението на хората, осъществен с помощта на специално назначен и обучен екип от хора, който да дава насоки, инструкции и информация за начините за предотвратяване на COVID-19 по време на събитието.

По време на мероприятието, най-важните действия са информиране за рисковете чрез ясни послания и инструкции и избягването на разпространяване на подвеждаща или неясна информация.

На самото събитие, най-необходимите мерки за намаляването риска от COVID-19, са самонаблюдението, самоконтролът, самоизолацията в случай на симптоми на болестта и споделяне на информация относно моментното здравно състояние на присъстващите на мероприятието.

След края на събитието, все още има работа която трябва да се свърши - основната цел тук е споделяне на информация относно броя на заболелите посетители на мероприятието, броя на хората в изолация, броя на хората под карантина, проблемите по време на събитието и намерените решения.

Добрата новина е, че бизнесът вече се подготвя за света след COVID-19 и въпреки, че масовите събирания и събитията все още са на края на опашката за позволени дейности, с необходимите предпазни мерки, те ще бъдат осъществени отново. /БГНЕС

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.