• 17 Дек 2025 |
  •  USD / BGN 1.6685
  •  GBP / BGN 2.2263
  •  CHF / BGN 2.0958
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

12 уникални донът вкуса в допълнения асортимент на Kaufland България

12 уникални донът вкуса в допълнения асортимент на Kaufland България
Milka и Oreo са сред най-предпочитаните видове понички

/КРОСС/ Рекордните над 21 000 свежи и качествени продукта предлага в хипермаркетите си най-голямата търговска верига у нас - Kaufland. Това лято, към разнообразния продуктов асортимент се добавя и богата селекция от донъти с различни вкусове, цветове, форми и текстури. В допълнение към безупречния вкус и изгодна цена, донътите се предлагат и в подаръчни пакети, превръщайки се в подходящ комплимент за любими хора.

Разнообразието в магазините на Kaufland включва между 12 и 15 вида донъти всеки ден. Те са част от Пекарната и могат да бъдат намерени във всеки един хипермаркет от веригата, като в обектите в столичните квартали Банишора, Крива река и Младост има допълнително вторично излагане в специално обособен „сладък" донът-щанд.

Сред най-любимите вкусове у нас са тези с шоколад, класическите - със захарна поръска, както и тези с пълнеж малина, ягода и ванилия. Изключително голям интерес тази година предизвиква и донътът с шоколад Milka, който е най-предпочитаният след шоколадовите варианти. Kaufland България предлага и уникален за страната донът с вкус на световно известните бисквитки Oreo.

Всички донъти могат да бъдат намерени на изгодни цени, като се предлагат и в специални предложения на промо-пакети в комбинация от 4 броя.

За Kaufland България

Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от близо 1,7 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от близо 6 500 служители. През 2022 г. компанията разполага с 62 хипермаркета в 35 града.

От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с общи инвестиции от 1,6 млрд. лв. Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Действията носят промяната" се ангажира с различни социални и екологични дейности - от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2025 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.