• 13 Дек 2025 |
  •  USD / BGN 1.6672
  •  GBP / BGN 2.2309
  •  CHF / BGN 2.0956
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Клиентите на Kaufland набират средства за DMS кампании за лечение

Клиентите на Kaufland набират средства за DMS кампании за лечение

/КРОСС/ 

  • Великденското издание на дарителска кампания „ДАРИ" в Kaufland ще продължи до 12 май

  • Инициативата се провежда за девети пореден път

Стартира великденското издание на съвместната инициатива на Kaufland и дарителската платформа DMS - „ДАРИ - малкото за теб е безценно за други". От 1 април до 12 май всеки клиент на веригата, който желае да дари средства за лечение на нуждаещи се, може да го направи в кутии, които са поставени на ключови места във всички 68 хипермаркета на ритейлъра в страната. Събраната сума ще бъде разпределена между всички кампании за лечение, които са активни в платформата DMS. 

Инициативата се провежда за девети път като досега са събрани над 240 хил. лв. за нея. Традиционно кампанията се провежда два пъти в годината - преди Велиден и Коледа. До момента са подкрепени общо над 170 кампании.  

 „ДАРИ - малкото за теб е безценно за другите" се организира в партньорство с утвърдената платформа DMS, което осигурява прозрачно разпределение на дарените средства. Тя се управлява от Български дарителски форум и фондация „BCause - в помощ на благотворителността". 

„Дарителството е в основата на социалната ангажираност, която Kaufland България развива чрез инициативата „Действията носят промяната". Значителната сума, която събрахме досега показва, че хората искат да помагат и виждат нас като надежден партньор за това. Именно тяхното желание ни вдъхнови два пъти в годината, по време на два от най-големите християнски празници, да поставяме дарителски кутии , за да дадем възможност на всеки да допринесе за кауза, която би променила човешки живот," сподели Кремена Георгиева, мениджър „Корпоративни комуникации и социална отговорност" в Kaufland България. 

Дарения за кампании на DMS могат да се правят целогодишно чрез SMS-и на 17 777, посредством банков превод или онлайн  тук.  

 

За Kaufland България

Kaufland България е търговската верига на дребно с най-богат асортимент от 24 хил. хранителни и нехранителни стоки. Годишният оборот на компанията е от над 2 млрд. лв. Тя е един от най-големите частни работодатели в страната с екип от над 7900 служители. През 2025 г. компанията разполага с 68 хипермаркета в 35 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с общи инвестиции от 1,6 млрд. лв. Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Действията носят промяната" се ангажира с различни социални и екологични дейности - от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.

 

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2025 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.