• 29 Апр 2024 |
  •  USD / BGN 1.8255
  •  GBP / BGN 2.2837
  •  CHF / BGN 2.0000
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 18°C

Kaufland България ще модернизира още 9 хипермаркета от веригата си през 2023 г.

Kaufland България ще модернизира още 9 хипермаркета от веригата си през 2023 г.

/КРОСС/ През 2023 г. Kaufland България планира да продължи националната си експанзия, както и модернизацията на своите хипермаркети. С обновяването на още 9 магазина в цялата страна и превръщането им в мултифункционални търговски центрове, компанията ще затвърди позицията си на One Stop Shopping иноватора на българския ритейл.

„През изминалата година продължихме интензивното обогатяване на микса от наематели и работихме в посока нови концепции и иновации. С нашата One Stop Shopping концепция ние осигуряваме цялостна атмосфера за пазаруване и отговаряме на очакването на клиентите ни за удобство и достъп до още по-голям асортимент от продукти и услуги. Към днешна дата в търговската ни мрежа имаме над 500 обекта и 120 активни наемателя - вътре във филиалите ни и във външната зона. През 2023 г. ще надградим тази наша стратегия, като едновременно с това ще продължаваме да внедряваме иновации в магазините ни“, коментира Петър Пекалиев, ръководител направление „Снабдяване“ в Kaufland България.

През 2022 г. най-голямата търговска верига у нас откри 2 нови хипермаркета и инвестира над 40 млн. лв. в обновяването на 12 свои обекта. Едновременно с това Kaufland България разшири асортимента си и той вече надхвърля над 20 000 артикула.

Като част от One Stop Shopping концепцията на веригата и въвеждането на иновативни за българския пазар услуги, лидерът в ритейла осигури на клиентите си ново ниво на обслужване.

В хипермаркета Kaufland Варна – Тошево беше открита най-голямата за страната зона с наематели, разположена на повече от 1 200 м². Сред мащабните нововъведения в магазина бе и първият food court на Kaufland с площ от над 200 м², който предлага на клиентите разнообразие от храни и напитки, прясно приготвени на място. В хипермаркета беше разкрита първата за Kaufland вертикална детска площадка с пързалка, стена, въжета и мрежи за катерене.

След обновяването на филиала на веригата в столичния квартал „Банишора“ обектът получи първия в света сертификат за качество TÜV за магазинна витрина. Витрината е с дължина 28,80 м и в нея се съхраняват над 400 свежи храни, непакетирани меса и колбаси, сирена, маслини, млечни продукти, салати, риба и морски дарове. Сертификатът за качество се издава от независимата организация TÜV AUSTRIA в удостоверение на това, че експлоатацията на съоръжението отговаря на най-високите международни стандарти – безопасност на храните, качество на процесите, контрол на рисковете.

Към разширения асортимент на реновирания през есента магазин на Kaufland в кв. „Малинова долина“, компанията внедри и първата по рода си в България микрооранжерия за отглеждани на място подправки. Иновативното съоръжение позволява на клиентите да проследят растежа на подправките в изцяло контролирана 100% екологична среда. Тя дава възможност да се разкрие пълният хранителен потенциал на растенията, свеждайки до минимум използването на природни ресурси. Другата иновация за българския пазар, която се намира в същия хипермаркет, е машината за опушване на меса и риби.

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.