• 02 Май 2024 |
  •  USD / BGN 1.8282
  •  GBP / BGN 2.2865
  •  CHF / BGN 2.0041
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 16°C

Клиентите на Kaufland набират средства за DMS кампании за лечение

Клиентите на Kaufland набират средства за DMS кампании за лечение
Великденското издание на дарителска кампания „ДАРИ“ в Kaufland ще продължи до 19 май. Инициативата се провежда за четвърта година, в помощ на утвърдената платформа DMS

/КРОСС/ Стартира великденското издание на съвместната инициатива на Kaufland и дарителската платформа DMS - „ДАРИ - малкото за теб е безценно за други". До 19 май всеки клиент на веригата, който желае да дари средства за лечение на нуждаещи се, може да го направи в кутии, които са поставени на ключови места във всички 65 хипермаркета на ритейлъра в страната. Събраната сума ще бъде разпределена между всички кампании за лечение, които са активни в платформата DMS.

Инициативата с дарителски кутии в обектите на Kaufland се провежда за седми път и се радва на огромен интерес от клиентите на веригата. От 2021 год. досега са събрани над 180 хил. лв., като кампанията се провежда традиционно два пъти в годината - преди Великден и Коледа. До момента са подкрепени общо 150 кампании за лечение.

Партньор в организирането на кампанията е утвърдената дарителска платформа DMS, която гарантира прозрачен процес на разпределяне на дарените средства. Нейното управление се осъществява от Български дарителски форум и фондация „BCause - в помощ на благотворителността".

„Дарителството е част от политиката, която Kaufland България развива с множество социални инициативи под слогана „Действията носят промяната". Огромната сума, която успяхме да съберем досега, е доказателство, че хората са съпричастни към страданието на другите и виждат в лицето на Kaufland доверен партньор, чрез който могат да помагат. Именно многобройните запитвания на клиентите са в основата за създаването на тази благородна инициатива, в която два пъти в годината поставяме дарителски кутии в магазините ни в цялата страна и даваме възможност както на клиентите ни да отворят сърцата си, така и помощ на тези, които се нуждаят от подкрепа", каза Кремена Георгиева, мениджър „Корпоративни комуникации и социална отговорност" в Kaufland България.

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.