• 20 Апр 2024 |
  •  USD / BGN 1.8359
  •  GBP / BGN 2.2843
  •  CHF / BGN 2.0205
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 9°C

Kaufland намалява пластмасата си с близо 30%

Kaufland намалява пластмасата си с близо 30%
Компанията преизпълнява с 4 години целите на глобално ниво

/КРОСС/ Kaufland отчита спад от 27% в употребата на пластмаса за 2021 г., с което компанията на глобално ниво преизпълнява с 4 години предварително заложените планове в Стратегията на цялата Schwarz група - ReSet Plastic.

Според поетите ангажименти, компаниите в групата Schwarz, към които е и Kaufland, трябва да намалят употребата на пластмаса с минимум 20% до 2025 година, да направят пластмасовите опаковки на всички свои собствените марки максимално рециклируеми, както и да включат средно 25% рециклат в опаковките същите на тези продукти.

За 2021 г. Kaufland успява да намали употребата на пластмаса с 27% и така надхвърля поставената в Стратегията цел. За същия период веригата отчита още една поредна значителна стъпка - 39% рециклируемост на опаковките си. Kaufland постига и резултат от 22% за 2021 г. по отношение на ангажимента за включване на рециклат в опаковките на собствените марки продукти.

 

 

Напредъкът по целите на REset Plastic е значителен за Schwarz групата като цяло: 18 % намаление на употребяваната пластмаса, 50% рециклируемост на опаковките на собствените марки продукти и постигане на резултат от 14% по отношение на ангажимента за включване на рециклат в опаковките.

„Зеленият ритейлър" в България
Мерките, довели до отчетения напредък, са всеобхватни. В България от началото на 2020 г. Kaufland преустановява продажбата на пластмасови прибори и съдове за еднократна употреба, като ги заменя с техни устойчиви алтернативи. В резултат на тази мярка, веригата намалява пластмаса с 88 т годишно. През 2021 г. компанията започна да предлага на българските потребители редица стоки от 100% рециклирана пластмаса като кутии за съхранение, спортни облекла, серия от стоки за домашни любимци и други.

В асортимента на Kaufland България може да бъде открит богат избор от многократни торбички за пазаруване, като сред тях са климатично неутралната Kaufland торба, която има в състава си 80% рециклирано отпадъчно фолио от хипермаркетите на компанията, както и 100% рециклируемата торбичка за многократна употреба за плодове и зеленчуци.

Към средата на 2022 г. пластмасата е намалена и в редица продукти от собствените марки на Kaufland - тя е със 70% по-малко при серията веган и вегетариански продукти K-take it veggie; от 100% рециклат са опаковките на моторните масла MyProject, а напитките K-to go са с премахнати пластмасови капаци.
За максимално улеснение на клиентите, продуктите от собствените марки на Kaufland, които са оптимизирани по отношение на пластмасата, както и тези за многократна употреба, са означени със специални лога като "Опаковано с отговорност", "Произведено без микропластмаса", "Използвай пак и пак".

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.