• 27 Дек 2025 |
  •  USD / BGN 1.6595
  •  GBP / BGN 2.2406
  •  CHF / BGN 2.1060
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Близо 40 хил. лева дариха клиентите на Kaufland в коледната кампания с DMS

Близо 40 хил. лева дариха клиентите на Kaufland в коледната кампания с DMS

/КРОСС/ Близо 40 000 лева дариха клиентите на Kaufland в съвместната инициатива на най-голямата търговска верига у нас Kaufland и дарителската платформа DMS „ДАРИ - малкото за теб е безценно за други". Тя се проведе за четвърти път, като всеки желаещ можеше да направи дарение в кутии, разположени във всички хипермаркети на веригата в страната. Средствата се разпределят между всички активни кампании за лечение в платформата DMS, като от началото на „ДАРИ" до сега тяхната обща стойност е над 130 хил. лева.

Дарителската инициатива в обектите на Kaufland стартира през 2021 г. и традиционно има две издания - преди Великден и Коледа. Тя дойде в отговор на многобройните запитвания от клиенти на веригата за разполагане на кутии в обектите ѝ за събиране на средства за лечение. За да осигури равнопоставеност и обективност в избора на кампаниите, които клиентите подкрепят, както и прозрачен процес на дарителство, Kaufland се обърна за експертно съдействие към DMS. Утвърдената дарителска платформа се администрира и управлява от Български дарителски форум и фондация „BCause - в помощ на благотворителността " и работи от 2007 г. като единен дарителски номер за набиране на средства със SMS-и и посредством онлайн дарения. Съвместната кампания на DMS и Kaufland дава още една, допълнителна възможност за дарение - на място в хипермаркетите на най-голямата търговска верига у нас.

„Благодарим на всички наши клиенти, които се включиха в кампанията. Събраните средства ще достигнат до десетки нуждаещи се хора от цялата страна и вярвам, че дори с малко ще помогнем за решаването на техните проблеми", коментира Кремена Георгиева, мениджър „Корпоративни комуникации и CSR" на Kaufland България.

„С общата ни кампания с Kaufland даваме възможност на всички хора с големи сърца още един канал, чрез който могат да изразят подкрепата си към наши съграждани, чийто живот и здраве са застрашени. Успехът на четирите ни кампании показва, че доброто партньорство между бизнеса и прозрачни платформи като DMS дават устойчиви решения в полза на обществото", заяви изпълнителният директор на Български дарителски форум Теодора Бакърджиева.

 

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2025 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.