• 19 Апр 2024 |
  •  USD / BGN 1.8359
  •  GBP / BGN 2.2843
  •  CHF / BGN 2.0205
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 10°C

Потребителите на интернет в Китай са над 989 милиона

Потребителите на интернет в Китай са над 989 милиона

/КРОСС/ Броят на потребителите на интернет в Китай от септември миналата година се е увеличил с 5,2% и е надхвърлил 989 милиона, съобщи Китайският мрежов информационен център (CNNIC).

Според публикувания доклад коефициентът на достъп на населението до глобалната мрежа за пет месеца се е увеличил с 3,4 процентни пункта, до 70,4%. През 2020 г. за първи път в историята брутният продукт на интернет индустрията в страната надхвърли 100 трилиона юана (15,4 трилиона долара по текущи валутни курсове).

„Интернет технологии изиграха важна роля в прилагането на мерките за противодействие на новата пандемия от коронавируса, превръщайки се в ключов фактор за това Китай да е единствената държава в света, която демонстрира положителен ръст на БВП", се казва в документа.

За осма поредна година Китай е лидер в електронната търговия, според CNNIC, с онлайн продажби на дребно, надвишаващи 1,81 трилиона долара през 2020 г., което е увеличение от 10,9%. Броят на жителите, които правят покупки в интернет се е увеличил до 782 милиона души.

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.