• 04 Май 2024 |
  •  USD / BGN 1.8282
  •  GBP / BGN 2.2865
  •  CHF / BGN 2.0041
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 13°C

Lidl е най-зелената компания в България за 2023

Lidl е най-зелената компания в България за 2023

/КРОСС/ Lidl спечели признанието „Най-зелена компания на 2023 година“ в 13-то издание на конкурса на b2b Media „Най-зелените компании в България“. Отличието е резултат от устойчивия бизнес модел на компанията, цялостната ѝ социално отговорна политика и последователните ѝ действия в посока грижа за околната среда и обществото.

С изключително вълнение приемаме голямата награда в „Зелените Оскари“ на b2b Media. Да бъдем устойчиви и да допринасяме за опазването на природата и по-добрия и пълноценен живот на хората е това, което винаги ни е водило и мотивирало да реализираме всички наши социално отговорни проекти. Вярваме, че с общи усилия можем да допринесем за едно по-добре утре“, коментира Лидия Христова, специалист „Корпоративни комуникации“ в Лидл България.

Освен голямата награда, компанията получи и още седем други отличия. Първо място Lidl спечели в категорията „Зелена идея“ за въвеждането на първите автомати за приемане на пластмасови бутилки и кенове в 10 свои магазина в цялата страна. Само месец след старта на пилотния проект бяха събрани над 300 хиляди пластмасови бутилки и кенове. Отново първа награда компанията получи и за информационната си кампания за представяне на продуктите собствена марка с по-малко добавена сол и захар, част от политиката на Lidl за рационалното хранене.

Най-голямата социално отговорна инициатива на компанията – „Ти и Lidl за по-добър живот“, също заслужи отличие – трето място в категорията „Зелена CSR кампания“. В рамките на 5 години (от 2017 до 2022) програмата е финансирала 119 граждански проекта в 58 населени места в цялата страна с общ фонд от 915 000 лв. За своята мащабна CSR стратегия компанията получи признание в категорията „Устойчиви политики“. В рамките на CSR стратегията за устойчиво бизнес развитие на Lidl са включени 6 ключови теми – опазване на климата, грижа за биоразнообразието, съхранение на ресурсите, грижа за здравето, справедливи действия и ангажиране в диалог с ключови публики.

Компанията бе наградена и за усилията си срещу разхищението на храната и своята дългосрочна кампания „Без разхищение – с голямо намаление“, която стартира още през 2020 г., както и за инвестицията си в зелена енергия. През изминалата 2022 година Лидл България премина изцяло към закупуване на 100% зелена енергия като част от климатичната си стратегия и амбициозните мерки за постигане на въглеродна неутралност. Награда Лидл България взе и в категорията „Хранителна индустрия“ – за цялостното разбиране за отговорност и устойчиво развитие, залегнало в бизнес модела на компанията.

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.