• 13 Дек 2025 |
  •  USD / BGN 1.6672
  •  GBP / BGN 2.2309
  •  CHF / BGN 2.0956
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Авиоексперт: Черната кутия ще отговори на най-важния въпрос за фаталния полет на МиГ-29

Авиоексперт:  Черната кутия ще отговори на най-важния въпрос за фаталния полет на МиГ-29

/КРОСС/ Черната кутия ще отговори на най-важния въпрос за фаталния полет на МиГ-29 в небето над Шабла - точно къде е експлодирал самолетът, посочи в сутрешния блок на БТВ „Тази сутрин" авиоекспертът Ангел Борисов.

Ако черната кутия продължава да записва и под 1200 м, когато радарът го е изгубил от обзор, това означава, че последния фатален удар е във водата. Ако записът на черната кутия прекъсва, след като радарът го е загубил и без да катапултира, ситуацията се развива за секунди, пилотът няма време да реагира и да уведоми ръководител „Полети", че ще катапултира. Това развитие отново ни навежда на мисълта, че последните секунди са ударът във водата, обясни Борисов. Той съобщи, че е написал доклад до президента Румен Радев, в който обяснява защо черната кутия не трябва да бъде изпратена в Русия, за да бъде разчетена. Първо в това учение ние стреляме срещу Русия, второ имаме опит от гражданската авиация", каза Борисов. Според него оповестеният доклад на Военната полиция трябва да се формулира като предварителен - да се поясни какво се е случило, но не можем да го наречем заключение, докато не се разчете черната кутия.

Авиоекспертът разясни и някои детайли от полета на майор Терзиев. Целта е срещу него, той изстрелва ракетата, тя изминава разстоянието до целта, експлодира и се пръска на големи осколки. Ако пилотът забави изтеглянето от този курс, тъй като неговата скорост също е голяма, има опасност да попадне в собствените си осколки и е достатъчно едно малко парче да попадне в двигателя, за да се получи същата експлозия. След пускане на ракетата трябва да започне курс, за да се оттегли от тази линия, обясни Борисов.

Пилотът е започнал тази маневра, но загубата на височина е била изключително решаваща. Прави впечатление, че ръководителят на стрелбата, който командва това учение му дава няколко пъти корекция и на височината, поради това, че целта се движи с по-голяма вертикална скорост, добави авиоекспертът. По думите му в стремежа си да отстреля целта, пилотът губи ориентация, той не може едновременно да следи целта и уредите в кабината. Това е грешка на ръководител „Полети" и на ръководителя на стрелбата - след като целта е била нестандартно разчетена, той е трябвало да прекрати. Пилотът също трябва да прекрати, във всеки момент, в който смята, че вече опасно както за самолет, така и за него, смята още Ангел Борисов.

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай

Анонимен

споко ва! нищо не е истина! отговоря височина скорост и координати ,си противоречат!

15.07.2021 15:30:29

  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2025 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.