• 16 Юли 2025 | 12:21:36
  •  USD / BGN 1.6767
  •  GBP / BGN 2.2535
  •  CHF / BGN 2.1033
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Рекорден брой участници в шестото издание на лятната стажантска програма на Lidl

Рекорден брой участници в шестото издание на лятната стажантска програма на Lidl

С близо 40% ръст на кандидатурите и студенти от шест европейски държави, програмата посреща 16 млади таланти

/КРОСС/   В началото на юли стартира шестото издание на лятната стажантска програма на Лидл България. С рекорден интерес и най-голям брой участници досега, компанията прие 16 студенти - с пет повече от първоначално предвидените. Кандидатурите тази година достигнаха 525, с което се отбелязва ръст от близо 40% спрямо предходното издание. Над 30% от кандидатите са заявили интерес към повече от един проект, а една от одобрените участнички се включва в стажа за втори път.

Сред участниците тази година са студенти от водещи университети в България, Испания, Германия, Австрия, Великобритания и Франция, а сред кандидатствалите има и учащи в Нидерландия, Швеция и Италия.

С все по-висок интерес всяка година, програмата се утвърждава сред най-желаните възможности за стаж у нас. Тази тенденция се потвърждава и от международното изследване Graduate Survey, което позиционира Lidl като най-предпочитан работодател от студентите.

 

За стажантската програма на Лидл България

* В рамките на два месеца - от 01 юли до 30 август - всеки стажант разработва реален бизнес проект, който представя пред ръководителите в края на програмата.

* Направленията, които приемат стажанти тази година, са IT Support, продажби, право и нормативно съответствие, Lidl Plus, счетоводство, контролинг, подбор, портфолио мениджмънт и др.

* Сред проектите са комуникационно представяне на отделите в Lidl в отдел HR маркетинг, внедряване на изкуствен интелект в системите за обучение в отдел Развитие и ангажираност, създаване на инструмент за планиране на акционни артикули във Food акция, E-shop IT Devices в IT Support и др.

* Стажът се провежда с активната подкрепа на ментори, а паралелно с практическите задачи, участниците преминават обучения за ключови професионални и личностни умения като управление на проекти, личен бранд и бизнес комуникация.

*  От тази година компанията включва нов модул по предприемачество в отговор на повишения интерес към темата сред поколението Z.

* Най-добре представилите се стажанти имат възможност да удължат стажа с до шест месеца и да продължат своето развитие в екипа на Lidl България.

За Лидл България 

Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа. Част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в 31 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 137 магазина в 58 града и над 4000 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.

 

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2025 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.