• 16 Юни 2025 |
  •  USD / BGN 1.6990
  •  GBP / BGN 2.2996
  •  CHF / BGN 2.0898
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Lidl изпраща 4 момичета от България на младежки футболен лагер в Швейцария

Lidl изпраща 4 момичета от България на младежки футболен лагер в Швейцария
Момичета на възраст между 14 и 17 години могат да спечелят участие в Lidl Youth Camp по време на UEFA Women`s EURO 2025™

/КРОСС/ Като официален партньор на UEFA Women's EURO 2025TM от 19 май до 1 юни Lidl предоставя на четири момичета от България уникалната възможност да се докоснат до футболната магия на първенството, като спечелят участие в специален младежки лагер. Lidl Youth Camp ще се проведе в Базел, Швейцария, от 25 до 28 юли 2025 г., когато ще се състои и финалният мач на Европейското първенство по футбол за жени 2025.

В рамките на инициативата две момичета от България ще получат шанс да пътуват до Швейцария заедно със своя приятелка, с която споделят страстта към футбола. Наградата включва участие в специално организирания от Lidl младежки лагер по футбол за момичета, билети за финала на UEFA Women's EURO 2025TM, двупосочни самолетни билети, трансфери, три или четири нощувки в хотел, пълен пансион и международна здравна застраховка. 

За участие в играта е необходимо момичетата да са на възраст между 14 и 17 години към момента на регистрацията и провеждането на лагера и да имат изричното съгласие на родителите. Периодът за регистрация е от 19 май до 1 юни на сайта  www.lidl.bg/camp и не изисква покупка. Двете двойни награди ще бъдат изтеглени на 2 юни на случаен принцип измежду всички регистрирани участници.

Пълните условия на играта могат да бъдат открити на сайта www.lidl.bg/camp

 

За Лидл България 

Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа. Част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в 31 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 137 магазина в 58 града и над 4000 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели, наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.

 

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2025 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.