• 16 Юли 2025 | 00:32:59
  •  USD / BGN 1.6767
  •  GBP / BGN 2.2535
  •  CHF / BGN 2.1033
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Мобилната кухня на Lidl и ексклузивна серия мърч на фестивала A to Jazz в София

Мобилната кухня на Lidl и ексклузивна серия мърч на фестивала A to Jazz в София
Ексклузивно ще се предлага и специален Lidl мърч

/КРОСС/ От 3 до 6 юли мобилната кухня на Lidl отново ще бъде част от едно от най-очакваните културни събития в столицата - A to Jazz Festival, който се провежда в Южен парк 2. Кулинарната зона на „Lidl на път" ще съчетае добрия вкус с музиката и лятното настроение за още по-приятно фестивално изживяване. Ексклузивно, само на фестивала, ще се предлага и лимитирана серия Lidl мърч.  

Посетителите на кухнята на Lidl ще могат да се насладят на апетитни предложения и освежаващи напитки, приготвени с висококачествени продукти от собствените марки на веригата. Планирани са и забавни игри, които ще носят на участниците атрактивни награди, включително допълнителни отстъпки в приложението Lidl Plus. Най-малките гости също ще могат да се включат в различни образователни игри.

Предвидена е и специална pop-up зона, в която най-големите Lidl фенове ще имат шанса да се сдобият с мърч находки - ексклузивни брандирани дрехи, обувки и аксесоари за още по-цветна и атрактивна фестивална визия. 

И тази година Lidl насочва вниманието към устойчивите практики. В рамките на всички фестивални дни ще бъдат налични автомати за събиране на метални кенове. Чрез тях посетителите ще могат да върнат използваните си опаковки и да допринесат за опазването на околната среда.

 

За Лидл България 

Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа. Част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в 31 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 137 магазина в 58 града и над 4000 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели, наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.

 

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2025 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.